Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterlue til jenter på 9-10 år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-10, 12:13   #1
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Hvilken vinterlue til jenter på 9-10 år?

Noen med anbefalinger til ei fin vinterlue jenter i denne alderen "går med på" å bruke?

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 12:25   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vinterlue til jenter på 9-10 år?

Silje er kjempefornøyd med sin Bula-lue. Skal se om jeg har et actionbilde. Hun har den på skolen akkurat nå.
Det hadde jeg ikke, men den bruker hun i alle fall.

Gammel 10-11-10, 12:30   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta ungen med deg på kjøpesenter og la henne kjøpe den selv. Du kan sitte og drikke kaffe. Det som er hot nå er vel slike tømmerhoggerluer med fake pelsk og øreklaffer? Gjerne kombinert med disse rutene?

(Jeg liker de! Endelig noen luer som går over ørene! Får nyte det så lenge det varer. Jeg for min del tenker mest på faren min og Oluf når jeg ser disse luene. )

Gammel 10-11-10, 12:32   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

14-åringen min ønsker seg en sånn lue. Ikke i pels da, men en russisk armétype. Jeg har allerede bestilt den på ebay.

Men tilbake til 10 år gamle jenter, så bruker min bare hjemmestrikkede litt baggy luer.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 12:35   #5
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Min 11-åring bruker kun baggy luer nå. Jeg synes de der luene med klaffer og "pels" er stilige på jenter i den alderen, så jeg skal i hvert fall spørre henne hva hun synes om de luene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 12:37   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her går det i Bergansluer til begge jentene

Gammel 10-11-10, 12:40   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ikke denne fin?

Jeg ville aldri ha kjøpt den i ekte skinn, her hvor jeg bor er det for mye væte til at jeg synes en skinnlue er bra gjennom hele vinteren. Så jeg har kjøpt luer som tåler litt mer. Men de er fine! Nesten så man får lyst til å flytte til en plass med innlandsklima.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.