|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Jeg skal bestille meg en ulltrøye og en tunika tenkte jeg, men er usikker på str. Jeg syns dobbeltstørrelser er vanskelig å forholde seg til.
![]() |
#4 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Min erfaring er at de er heller er store enn små i størrelsen, jeg bruker 38 til vanlig, og 38/40 på Nøstebarn er relativt romslig til meg. Sist redigert av Ina : 19-11-10 kl 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Dere gjør dette supervanskelig for meg.
![]() |
#6 |
i vesterled
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Jeg ville nok tatt 34/36 i trøye og størrelsen over i tunika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?De er vel ikke spesielt store? Jeg kjøpte nettopp en hettejakke til mannen min i str 42/44. Mannen min er rundt 185 og tynn, og 42/44 ble nesten litt knapp selv om han kun hadde en t-skjorte under jakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Da har jeg fått varene og jeg syns de var romslige i str. Tunikaen ser ut som et telt på meg, men ulltrøya passer fint. Sokkene i str 39/40 (jeg bruker 39 i sko) var altfor breie. Tunikaen må jeg sende tilbake. Jeg syns det er dumt at de har så stort sprang på størrelsene sine.
![]() |
#9 |
i vesterled
![]() Sv: Nøstebarn til voksne, hvordan er str?Jeg leste nå (tror det var på Nøstebarn sin facebookside) at de minste størrelsen er romslige, og at de større størrelsene ikke er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|