|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg bestilte meg støvler fra brandos.no på søndag, og allerede mandag ble det levert melding til posten om kommende sending. Men den står fremdeles som "melding mottatt, men sending ikke kommet enda".
|
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Det er vanlig at disse nettbutikkene "varsler" posten om en kommende pakke, og at det tar noen dager før pakken faktisk er posten i hende. Det har ikke gått med enn 5 arbeidsdager, jeg syns kanskje du forventer i overkant rask ekspedisjon her.
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg er vant med at det tar max fem-seks dager i norske nettbutikker, jeg. Enkelte butikker leverer dagen etter bestilling.
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Det tok nesten to uker før jeg fikk min pakke fra Brandos.no. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Baah.
|
|
|
|
#7 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg venter på pakke derifra jeg også. Bestilte og betalte 5.nov og først i dag fikk jeg mail om at den var levert fra lageret. Posten sier at den ikke kan spores og at det kan ta 1-3 arbeidsdager før den blir oppdatert. Utrolig treigt, ja, norske nettbutikker pleier å være raske - så jeg synes dette er litt dårlig, jeg.
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg er også vant med at det går raskt. Nøstebarn leverer etter max to dager, vanligvis dagen etter. Irriterende når jeg helst ville hatt støvlene i går.
|
|
|
|
#9 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg bestilte på www.heppo og fikk pakken etter 4 dager. Den enne UGG var for trang og ble sendt gratis tilbake. Anbefaler foreløpig, får håpe at returen går også i orden så da kan jeg få meg noe annet ASAP www.heppo.no
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Haha burde gått til heppo og krevd betaling for denne reklamen.
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Har fremdeles ikke fått noen støvler, og sporingslinken er fremdeles ikke aktivert. Jeg synes at en uke er litt vel lang tid å bruke på å få en pakke avgårde til speditøren. Har skrevet mail til brandos om at dersom sporingslinken ikke aktiveres i løpet av morgendagen, så kansellerer jeg ordren.
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Har opplevd å vente i nærmere 14 dager engang på pakke fra brandos.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Hadde bare sporingslinken blitt oppdatert, slik at jeg kunne følge med hvor de var, så hadde det vært greit. Nå vet jeg bare at de har blitt sendt fra lager for en uke siden, men hvor de har blitt av anes ikke. Det er irriterende, for å si det mildt.
|
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg bestilte på søndag og igår kom mine i fra Brandos. Så du må nok kontakte dem og sjekke hva er det som skjer.
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)De er i stavanger nå, og har vært der siden i går. :venter:
|
|
|
|
#16 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Brandos brukte lang tid på mine sko også. De har visst slitt med sykdom.
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg har bestilt fra Brandos tidligere og fikk det veldig kjapt, så jeg synes ikke at det nødvendigvis bør konkluderes med at de alltid er trege.
|
|
|
#18 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Jeg fikk mine i går. Men må sende dem inn igjen.
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)De ble levert til postkontoret her på torsdag, og jeg fikk hentet dem i går.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor blir det av støvlene mine? (Brandos.no)Grattis til nye støvler, endelig! |
|
|
|
![]() |
|
|