|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Shit jeg skvatt!! KattehylWæææ plutselig hører vi noen skikkelige hyl utenfor her nå i nattemørket! Høres nesten ut som barnehyl, løper ut for å se, men skjønner etterhvert at det er noen katter. Hva slags lyder er det de lager??? Ble nesten skremt her - pulsen gikk ihvertfall opp kjenner jeg...
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shit jeg skvatt!! KattehylKatter kan hyle fælt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Shit jeg skvatt!! KattehylSkjønner at du skvatt, kattehyl om natta er guffent. Men det overgår ikke reveskrik, det høres virkelig ut som småbarnshyl.
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Shit jeg skvatt!! KattehylJa, rever som hyler og skriker er enda verre, og høres faktisk ut som barn som hyler. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Shit jeg skvatt!! KattehylMen når hjorten står og brøler rett utafor soverommet ditt, da kan jeg love deg at du skvetter.. Flotte dyr, men jeg syns de passer best i skogen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Shit jeg skvatt!! KattehylKatter kan lage noe voldsomt til lyder. Der vi bodde før hadde vi i perioder kåte katter som jamra rundt hushjørnene på nattestid, det var mer enn en gang jeg måtte stå opp og se hva som skjedde, for det hørtes ikke bra ut.
|
![]() |
|
|