|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Jeg skal på julebord med Mad Men-tema, og trenger kjole. (når man ser avataren min så skulle man kanskje tro den allerede var på plass, men nei ...) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Prøv Fretex |
|
|
|
|
|
#4 |
|
*_*
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Er du en Jackie eller en Marilyn, da?
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Jeg er mer Marilyn enn Jackie sånn utseendemessig. I Mad Men ville jeg kanskje prøvd å være Betty Draper. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Kappahl sin nyeste lansering skulle vel være inspirert av 60 tallet, eller husker jeg feil tro.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!
Tror den er inspirert av 20-tallet, så det blir vel helt feil.
|
|
|
#11 |
|
*_*
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Mette Møller-kjolene er fine, men ikke noe jeg tør kjøpe uten å prøve. Og ikke innenfor budsjett i denne sammenhengen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
fri
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Jeg har ingen kjole, men jeg har en oransj silkedrakt som er original fra den tiden. Altfor trang for meg for tiden, derfor tror jeg du kan passe den. Jeg har sydd den litt om da, for det var opprinnelig en kjole med jakke over, men hun den var sydd til hadde tydeligvis veldig små pupper, så jeg lagde skjørt av kjolen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Å, det høres jo fantastisk ut LaBanga. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger "Mad Men-kjole", raskt og billig!Jeg har to rockabillykjoler liggende. En lilla med pudler, og en råååsa med tatoveringssymboler i flock.
|
![]() |
|
|