Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Løsvipper

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 19:21   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Løsvipper

Ja da forbereder man julebord, og jeg tenkte å slå meg løs med løsvipper.

Hvor lenge sitter de på? Jeg antar jeg stuper i senga når jeg kommer hjem, og da er det vel greit at de er på til dusjen neste dag?

Noen ting man bør tenke på som er lurt?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:54   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Løsvipper

Jeg har bare hatt det på en gang, men de satt på til jeg rev de av, sånn uti de små timer en gang. Husker ikke nøyaktig når (eller at) jeg gjorde det, men de lå i hvertfall på bardisken da jeg skulle rydde etter festen dagen etter.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:13   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Det er generelt lite lurt å sove med sminke om man ikke ønsker betennelse. Jeg pleier alltid å dusje etter en bytur. Da våkner man også friskere!

Gammel 13-11-10, 21:16   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha - de sitter på, men ikke nødvendigvis på øyene.
Jeg anbefaler øyenvipper som single vipper på det varmeste. De blir råbra om man fester de riktig. jeg hadde det på meg på julebord i forrifjor - følte meg så fin at jeg
1: sendte SMS til mr Che for å vise hvor fin jeg er (men det eneste man ser er hvor full jeg er )
2: lå med dem om natta for å vise mr che hvor fin jeg var - våknet opp med pandaøyne og en vipp på kinnet

Gammel 13-11-10, 22:02   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke merker og hvor kjøper man slikt?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 00:10   #6
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er generelt lite lurt å sove med sminke om man ikke ønsker betennelse. Jeg pleier alltid å dusje etter en bytur. Da våkner man også friskere!

Hehe... det er nok mye som ikke er lurt, men jeg vet av erfaring at jeg kommer til å stupe i seng når jeg kommer hjem. Hvis jeg finner senga.

TM: Jeg kjøpte rimelige på HM. De skal festes 1 og 1 med pinsett. Kjøpte 2 sett og skal forsøke en gang på forhånd. Øynene er egentlig mitt beste trekk, så tenkte å fiffe meg litt opp der sånn for julens skyld. Men mulig jeg burde gått for noe dyrere??

Gammel 14-11-10, 00:15   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De duger i lange baner! - Da jeg fikk de påsatt (på det berømmelige julebordet) brukte hun bare tre stykker pr øye, faktisk. En sånn ca i midten, en ytterst og en mellom der igjen. klilpte de til litt og det så rett bra ut.

Gammel 14-11-10, 00:17   #8
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De duger i lange baner! - Da jeg fikk de påsatt (på det berømmelige julebordet) brukte hun bare tre stykker pr øye, faktisk. En sånn ca i midten, en ytterst og en mellom der igjen. klilpte de til litt og det så rett bra ut.

Supert supert. Skal som sagt prøve på forhånd sånn at jeg får testa opplegget. Her er det store planer. Har vært asosial noen år nå, så det er en del å ta igjen å festing.

Gammel 14-11-10, 00:22   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor har en løsvipper? Er det for at de skal være lengre eller tettere?

Gammel 14-11-10, 00:22   #10
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så det bra ut før du ble full også?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 00:40   #11
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Men hvorfor har en løsvipper? Er det for at de skal være lengre eller tettere?

Det framhever øynene mer. Selv en forlengende mascara gjør jo underverker, og lengre vipper i seg selv gjør det enda finere.

Gammel 14-11-10, 00:59   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Så det bra ut før du ble full også?

In deed! - Det så ikke bra ut da jeg ble full - jeg ser definitivt ikke bra ut som full.

(forøvrig sovnet jeg på nattbussen og måtte gå hjem nesten en halvtime i snøføyken også....men det var en bra fest, om ikke annet)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.