Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaringer med å handle fra Shabby Apple?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 13:34   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med å handle fra Shabby Apple?

Jeg fikk tips om denne siden fra Agurke for en stund siden og forelsket meg veldig i flere av kjolene der. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en, men lurer på om noen her har erfaring med å handle derifra? Hvordan er størrelsen på klærne? Leveringstid? Porto og toll? Annet?

Gammel 14-11-10, 14:15   #2
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Erfaringer med å handle fra Shabby Apple?

Det har jeg også vurdert, men har hittil ikke turt:

Sitat:

INTERNATIONAL ORDERS:
Please be advised that if you place an international order, you will be responsible for paying all customs fees through your customs office. Customs fees vary per country. All international orders are shipped via United States Postal Service International Priority Mail. Some countries have very strict weight requirements and not all countries offer tracking information. Please note that Shabby Apple assumes no responsibility for late or missing packages shipped out of country. International customers purchase at their own risk.

Jeg handler lite på nett, så jeg vet ikke om dette er vanlig også andre steder?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 14:23   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg fikk tips om denne siden fra Agurke for en stund siden og forelsket meg veldig i flere av kjolene der. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en, men lurer på om noen her har erfaring med å handle derifra? Hvordan er størrelsen på klærne? Leveringstid? Porto og toll? Annet?

Jeg har lyst på alle de kjolene der!

Har ingen erfaringer med Shabby Apple, men tror kanskje jeg kommer til å få meg det ganske snart, merker jeg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:50   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte jo en kjole derfra. Da den aldri kom sendte jeg en mail og etterlyste den, og fikk til svar at de hadde kansellert bestillingen da adressen min ikke var valid.

De trakk beløpet fra kontoen min da, og klarte å sette inn 30 kroner mindre da de kansellerte bestillingen min. Jeg vet ikke om jeg kommer til å handle derfra igjen jeg.

Gammel 14-11-10, 17:00   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da tror at jeg glemmer den nettsiden der, ja. Takk for tilbakemeldinger!

Og si i fra hvis dere vet om et sted som selger like fine kjoler, og til og med klarer å levere dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.