|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Underholdende tråd tydeligvis, mange som titter innom ser jeg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"en kvise kjenner vi vel alle til, å alle som kan hjelper jo selvsagt til når noen har et megaproblem med en sådan
|
|
|
|
#23 |
|
En som trener
|
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"
Hvis du kjenner "byllen" inni der, er det bare å stikke i vei. Hvis ikke er det ingen vits, antar jeg. Det er veldig skånsomt å stikke med en kanyle altså, den er steril og gir ikke store sår og blødninger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Ibux er betennelsedempende, og det er vel verdt er forsøk? og jeg synes slike salver som jeg nevne ovenfor hjelper, har iallefall hjelpt meg før i tiden ved kvise-kriser. Spes den basimycin-saken.. Men det er jo på meg da. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Vademecum kan også hjelpe. Har også hørt noen nevne sink-salve, men det har jeg aldri prøvt selv. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Jeg vil vite hvor du skal på julebord slik at jeg kan stå utenfor med kamera og ta i mot deg før jeg viser bilde her mens du og kvisa di er på julebord. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Mine er underjordiske, og alle forsøk på å tømme dei er fånyttes. Tannkrem er det som virkar best som nødhjelp. Før solgte dei sånne klisterlappar som er det mest fantastiske mot min type kviser. Det var ein blank, rund klisterlapp som modna kvisa over natta. Etter 8-10 timar var den moden og klar for klyping. Dessverre finnes det ikkje lengre.
|
|
|
#28 |
|
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Jeg kan trøste deg med at mannen sitter her med en gigantisk, underjordisk en på nesetippen, sånn litt til høyre for midten sånn at man ikke kan unngå å se at det er både rødt og asymterisk, og han var på juleord i går. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Etter iherdig ansiktspleie, både med peeling, ansiktsmaske, iherdig innsats med concealing spot treatment fra Dermalogica, fuktighet til resten av ansiktet osv. osv. kan jeg i dag melde at kvisen er på retur uten knepp og kanyler ( |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"Dere som tror at jeg synes dette er verdens undergang, vel det er det altså ikke, men morsomt, ja |
|
|
|
![]() |
|
|