Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 23:45   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, megakvise som ser ut som "det tredje øyet"

Underholdende tråd tydeligvis, mange som titter innom ser jeg.

Koselig det.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:46   #22
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

en kvise kjenner vi vel alle til, å alle som kan hjelper jo selvsagt til når noen har et megaproblem med en sådan

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:46   #23
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Å dessuten, om den kun er rød og ikke kul hjelper det da å stikke hul på den? Da er jo ikke "gørra" ferdig modna så det kommer jo ikke noe ut av det eller tenker jeg feil der?

Hvis du kjenner "byllen" inni der, er det bare å stikke i vei. Hvis ikke er det ingen vits, antar jeg. Det er veldig skånsomt å stikke med en kanyle altså, den er steril og gir ikke store sår og blødninger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:49   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ibux er betennelsedempende, og det er vel verdt er forsøk? og jeg synes slike salver som jeg nevne ovenfor hjelper, har iallefall hjelpt meg før i tiden ved kvise-kriser. Spes den basimycin-saken.. Men det er jo på meg da. kan jo prøves, er det krise er det krise.
Ikke ta hull om den ikke er klar, da får du bare sår, - og det blir enda verre vil jeg tro!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:51   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vademecum kan også hjelpe. Har også hørt noen nevne sink-salve, men det har jeg aldri prøvt selv.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:56   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil vite hvor du skal på julebord slik at jeg kan stå utenfor med kamera og ta i mot deg før jeg viser bilde her mens du og kvisa di er på julebord.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 00:00   #27
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Mine er underjordiske, og alle forsøk på å tømme dei er fånyttes. Tannkrem er det som virkar best som nødhjelp. Før solgte dei sånne klisterlappar som er det mest fantastiske mot min type kviser. Det var ein blank, rund klisterlapp som modna kvisa over natta. Etter 8-10 timar var den moden og klar for klyping. Dessverre finnes det ikkje lengre.

Gammel 20-11-10, 00:27   #28
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg vil vite hvor du skal på julebord slik at jeg kan stå utenfor med kamera og ta i mot deg før jeg viser bilde her mens du og kvisa di er på julebord.

Gammel 20-11-10, 00:34   #29
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan trøste deg med at mannen sitter her med en gigantisk, underjordisk en på nesetippen, sånn litt til høyre for midten sånn at man ikke kan unngå å se at det er både rødt og asymterisk, og han var på juleord i går.
Felles skjebne, osv.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:01   #30
Señora

Señora sin avatar

Standard

Etter iherdig ansiktspleie, både med peeling, ansiktsmaske, iherdig innsats med concealing spot treatment fra Dermalogica, fuktighet til resten av ansiktet osv. osv. kan jeg i dag melde at kvisen er på retur uten knepp og kanyler ( ) og jeg skal fint klare å skjule den under foundation og pudder i kveld.

Nå gjelder det å følge opp resten av dagen med den spot dingsen jeg ikke hadde tro på i går.

Gammel 20-11-10, 10:08   #31
Señora

Señora sin avatar

Standard

Dere som tror at jeg synes dette er verdens undergang, vel det er det altså ikke, men morsomt, ja

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.