|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Dyreparken i Kristiansand i desember?Ungene og jeg har plutselig ledig en helg i desember og jeg funderte på å reise en tur for å oppleve dyreparken på vinterstid. Er det noen som har vært der? Er f.eks Skomakergata åpen nå før jul? Og er det moro med dyrene og litt annerledes? (vi har vært der sommerstid i åtte år ...)
|
|
|
#2 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Å se på dyra i "Nordisk Villmark" er noe eget når det er snø.
|
|
|
#3 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Og der hadde noen kommet med i forkjøpet, der har man igjen for å somle...
|
|
|
#4 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Jeg har vært der som voksen i februar. Det var seminar på hotellet og vi fikk en skikkelig fin omvisning i nordisk villmark. Det var snø og veldig koselig.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Vi har vært der i desember og januar, og det var veldig koselig. Dyreparken i snø.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Vi har årskort, og går ofte i parken om vinteren. Det er veldig hyggelig bare man kler seg etter været
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?Dyreparken er flott når det er snø, særlig Nordisk Villmark. Har tenkt oss dit i romjulen en tur. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand i desember?
Vet ikke om det skjer så mye mer i Skomakergata... |
|
|
|
![]() |
|
|