|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Musikkquiz fra gamle dagerVi snakker stort sett USA, og før de fleste av oss var født.. Hvilke låter er disse linjene hentet fra? Tittel er nok, men navn på en eller flere artister som har fremført låta gir ekstrapoeng. Beklager rare apostrofer, har ikke helt kontroll på mac-tegnsetting.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dager 3. Busted flat in baton rouge, headin for the trains/Feelin nearly faded as my jeans/Bobby thumbed a diesel down just before it rained/Took us all the way to New Orleans
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dager1. I don´t wanna loose/this good thing/that I got/If I do/I would surely/surely loose a lot
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dager
Dette var vanskelig. Mye føles veldig kjent, men jeg greier ikke grave det frem. Kanskje jeg må la det surre litt i bakhodet og så kommer det av seg selv?
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 21-02-07 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerVeldig bra så langt!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerNå er jeg 83-mod.. så dette var vel litt før min tid, men jeg kunne noen få da. Hvis det er riktig vel og merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dager1. I don´t wanna loose/this good thing/that I got/If I do/I would surely/surely loose a lot
![]() |
#8 |
Frøken
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerFasit? *ivrig* |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerSorry, hjemmepc´en min har kræsja.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerDet ble en delt seier! Skilpadda og allium fikk begge 15 poeng. Bravo!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frøken
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerIkke meningen å stresse deg altså Gremli! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerGratulerer til Skilpadda og Allium!
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Musikkquiz fra gamle dagerDet neste blir en Beatles-quiz! :nestenvinterferiemodus:
![]() |
![]() |
![]() |
|
|