Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme, varme vintersko, bildetråd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-10, 21:26   #21
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varme, varme vintersko, bildetråd

UGG Adirondack:

Fantastisk gode å gå i! Varme også. Jeg bruker de stort sett med en tynn sokk i ullblanding. Har kjøpt mine hos Agnar Hagen Sko i Oslo.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:28   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

UGG Adirondack:

Fantastisk gode å gå i! Varme også. Jeg bruker de stort sett med en tynn sokk i ullblanding. Har kjøpt mine hos Agnar Hagen Sko i Oslo.

Disse er også mine! Jeg har kjøpt de på Brandos og er helt forelsket.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:45   #23
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme, varme vintersko bildetråd

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Kjøpt på Lille Vinkel i forfjor og kostet 2500,-

+ saueskinnsfôr, sklisikker såle, tåler ned mot 35 minus med tynne ullstrømper inni (testet i Østerdalen), man får plass til bukse, ullsokker og tykke strømpiser inni.

- dyre, men siden de holder lenge (de er brukt nesten daglig to vintre og vil tåle to vintre til) så er det egentlig ikke så ille. Ikke vanntette, men jeg velger andre sko, dersom det er vått eller våt snø.

Har du dem virkelig i rødt?! Jeg kjøpte akkurat de samme i 2008, da vi skulle hente ullungen i iskalde Beijing i januar. (Greit å ha en unnskyldning når man svir av en formue på sko. ) Men jeg feiget ut og valgte svarte. Er utrolig glad i dem! Jeg har brukt dem masse, og er så glad i dem. Da jeg tok dem frem i år, kunne jeg faktisk se at de er brukt, så jeg bestemte med sporenstreks for å kjøpe et par varme leke- og basesko i tillegg, så jeg kan spare Bumperene for de tøffeste påkjenningene. Da har jeg dem nok i flere sesonger til.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:55   #24
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

UGG Adirondack:

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Disse er også mine! Jeg har kjøpt de på Brandos og er helt forelsket.

Melder meg i samme klubben. Jeg har kjöpt disse i sort/graatt og ELSKER dem. Endelig et par Uggs som er like varme som originalen, men ser bedre ut enn de vanlige, holder formen og er vanntette.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 11:04   #25
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Denne tråden passet veldig bra siden jeg ønsker meg varme vinterstøvler til jul.

Gammel 25-11-10, 20:26   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

UGG Adirondack:

Hvordan er dem i str?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 21:58   #27
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte disse fra HH i dag:

Gammel 25-11-10, 23:29   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Hvordan er dem i str?

Tja, bittelitt små, kanskje? Jeg har dem i str. 38, selv om jeg bruker str. 37 normalt. 37 ble bittelitt knapp i lengden og det er jo dumt. Derfor ble det 38. Vidde hadde begge størrelse og jeg har god plass til å bevege tærne nå og har også plass til en tykkere sokk dersom jeg vil ha det oppi.

Opprinnelig lagt inn av liefje

Endelig et par Uggs som er like varme som originalen, men ser bedre ut enn de vanlige, holder formen og er vanntette.

Jeg liker ikke helt "originale" UGGs og synes Adirondack passer det norske været bedre enn dem.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 01:01   #29
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har de i 40 som er min normale str og jeg opplever de heller som litt store enn små.

Tre stk!
Gammel 26-11-10, 06:23   #30
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil si at Uggs-ene er smaa i str. Jeg maatte opp en str. sml. med hva jeg bruker til vanlig.

Gammel 26-11-10, 06:25   #31
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Jeg liker ikke helt "originale" UGGs og synes Adirondack passer det norske været bedre enn dem.

Jeg liker ikke hvordan vanlige Uggs ser ut, men har hatt dem og brukt dem likevel fordi de er saa utrolig gode og varme (hvis det ikke er sörpete og vaatt). Adirondack gjör det mulig aa vaere Uggs varm uten aa maatte tenke paa vaer og föreforhold.

Gammel 26-11-10, 08:11   #32
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Kjøpte disse fra HH i dag:

Disse var kule - pris?

Gammel 26-11-10, 08:26   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor langt ned i pris kan man få gode vintersko da? Så at de for en stund siden hadde noen Sorelstøvler til 699,- eller noe sånt, på XXL. Til og med det er dyrt for meg nå (men overkommelig i forhold til de andre stive prisene oppfor her), jeg går i iskalde støvletter fra Skopunkten til 300,- kroner for 3. året på rad nå. *brrrr*

Gammel 26-11-10, 09:47   #34
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Disse var kule - pris?

1299,-
Og det var 20% i den butikken

Gammel 26-11-10, 10:28   #35
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har Cate the Great fra Sorel:

Åååå de var kjempetøffe, hvor får man tak i disse?

Gammel 26-11-10, 14:34   #36
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor langt ned i pris kan man få gode vintersko da? Så at de for en stund siden hadde noen Sorelstøvler til 699,- eller noe sånt, på XXL. Til og med det er dyrt for meg nå (men overkommelig i forhold til de andre stive prisene oppfor her), jeg går i iskalde støvletter fra Skopunkten til 300,- kroner for 3. året på rad nå. *brrrr*

Jeg vet jeg sier dette HELE tiden, men da hadde jeg kjøpt ullsåler fra Norsk ullsåle til kr 90 ca og hatt nedi.

Tre stk!
Gammel 26-11-10, 18:01   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, det var ikke dumt. Takk.

Gammel 26-11-10, 19:26   #38
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt to par, begge med superdeilig ullfôr, begge fra Lille Vinkel:

Disse har rågummisåle, så jeg slipper å småtrippe når det blir glatt

Gammel 26-11-10, 19:41   #39
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Veldig varme og gode sko som jeg bruker til og fra jobb hver dag nå. Av og til inne på jobb også når det blir kaldt.

Gammel 26-11-10, 21:02   #40
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Veldig varme og gode sko som jeg bruker til og fra jobb hver dag nå. Av og til inne på jobb også når det blir kaldt.

Åh. Sukk. Lobber

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.