|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
maler
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Åh!
![]() |
#82 |
Drømmer
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
can-jur
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Glemte jeg å nevne at jeg vil ha plussgrader og snø?
![]() |
![]() |
#84 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!
Kommer ikke på tale! Det må ligge jevnt på en fem minus i hele mellomjula. Og massevis av snø! En akebakke og en skiløype må ligge i umiddelbar nærhet til huset altså.
![]() |
#85 |
Drømmer
|
Ja masse snø, så noen av barnevaktene kan være med poden ut og lage snøborg, snølykt , stå på snowboard og langrenn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Jess, vi kommer i år! Vi blir ikke så mange så det går nok glitrende. Bare 6 voksne og tre barn. Ikke alle er på talefot, så vi kommer nok til å spre oss litt utover. Vi må ha røkt pinnekjøtt, dampet mårpølse fra ett sted i Nordfjord, ribbe og en vegetarrett som helst skal inkludere surkål og Norvegia. Vi går rundt juletreet og synger bare seriøse sanger, dersom noen foreslår sanger om nissen blir fatteren svært grinete, og det vil man helst unngå. Når barna har lagt seg vil vi helst ha stua for oss selv og spille Trivial Pursuit eller ett annet spørrespill. Det må ikke være moderne eller inneholde allmennkunnskapsspørsmål med aktualitet etter 1990, det er nemlig bare tull. Vi er svært høyrøstede selv uten alkohol og vet alt best alle sammen. Vegetaronkel trenger absolutt ro til meditasjon ett par ganger i løpet av kvelden, så vi trenger eget rom til det også. Vi gleder oss masse |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Eg er elles totalt allergisk mot alt som kan minne om plæstikktre, så det vil eg ikkje sjå. Det må vere edelgran. Norsk edelgran! Evt allergikarar får heller hive innpå ei ekstra dose medisin. Treet må vere symmetrisk pynta, og julepynten av ein viss kvalitet. Vidare ser eg føre meg at Maken og eg kan trenge å -eh- "slappe av" litt på eit isbjørnskinn framfor peisen etter at ungane er i seng, så set pris på at det vert arrangert mtp privatliv og alt det der.
![]() |
#88 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Dette er en av de beste tradisjonene. Knertens julaftenfest.
![]() |
#89 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Blir helt matt jeg. Tenk at noen kan stelle i stand jul til alle oss.... Stiller gjerne med to katter, som kun spiser mat fra Royal Canin, en sønn som vil ha saltfisk og potetstappe, en vil ha lasagne, en vil bare ha poteter, en vil ha ribbe, en vil ha rostbiff, min kjære vil ha bacalao, jeg spiser hva det er bare jeg får masse grønnsaker. Må også ha med min svigersøster som må plasseres på eget rom med sin mann....de spiser bare mat fra hotellkjøkken. I tillegg må jeg ha med en del andre familiemedlemmer som bare vil sitte ved siden av bedrestilte i selskapet. Og gleder oss veldig alle sammen. Vil gjerne ha seperate rom. Jeg kan til nød dele med kattene og min kjære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Endelig kom invitasjonen! Vi kommer. Lucifer, mann, tre kresne barn. Tar med svigers til svigeravdelingen. Har kjelleren full av edderkopper, så jeg tar med, så du kan erstatte de du fjerner.
![]() |
#92 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!... Sist redigert av skyfri : 10-12-21 kl 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Ah, endelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Å, jeg er så rørt at jeg ikke har ord.
![]() |
#95 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 29-11-10 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Tøff
|
Flotters! Takk, Veronal. Dette skal leses, men i morgo! Nå må jeg sove, ellers blir Oslo en utrygg by å ta banen i i morgen ...
![]() |
#98 |
trenger lading
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Tror jammen jeg takker ja! Vi blir ikke så mange, 4 voksne og 3 barn. Eksen vet jeg ikke hvor er, men får du tak i han kan du be han om du vil, men sett han sammen med svigermødrene. Jeg ønsker ikke være i samme hus.
![]() |
#99 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#100 |
Smugleser
|
![]() Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!Vi kommer, med svigerfar. Svigerfar må passes litt på, han blir nemlig sint når han får en julegave han ikke visste at han trengte, fordi han hadde en utgammel fra før. Det er mulig gaven dermed må byttes, men da må du stå klar til bursdagen hans neste år, fordi den han hadde har gått i stykker, og han har sett en kjempefin lik, bare litt dyrere, som han ønsker seg til bursdagen sin. Da ringer han en 17-21 ganger samme dag, for å fortelle deg hvor du kan kjøpe den.
![]() |
Emneord |
juleselskap, klassiker |
|
|