Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger motehjelp til julebordet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-10, 23:10   #1
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Trenger motehjelp til julebordet

......

Sist redigert av TheVoice : 18-07-15 kl 15:02. Årsak: .......
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:17   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger motehjelp til julebordet :p

Jeg synes det høres helt supert ut! Men, jeg er ingen moteguru, så det er sikkert ikke min mening du er ute etter..

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:19   #3
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Takk for svar, Pippo Alle bidrag hjelper!

det er spes støvelettene jeg er usikker ang Flere som tropper opp i støveletter??

Gammel 30-11-10, 23:19   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan absolutt ha støvletter!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:26   #5
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Takk for svar, Pippo Alle bidrag hjelper!

det er spes støvelettene jeg er usikker ang Flere som tropper opp i støveletter??

Det er det hvertfall på min jobb (og mange av de jeg jobber med er ganske fancy og oppdaterte).

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:32   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal ha støvletter på fredag (med ullsokk i!), for jeg gidder ikke fryse på bena. Må jo gå litt ute også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:33   #7
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

som er rynkete oppover leggen Eller er det helt ut. Det er nesten så jeg skulle funnet et bilde kjenner jeg.

Jeg skulle møtt opp i norges nye grilldress - goretexantrekk da hadde jeg vært i mitt ess.

Gammel 30-11-10, 23:45   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Finn et bilde da!

Mine er ikke penstøvletter, men jeg skal ikke ha pen, pen kjole heller. Det er ikke helt meg.

Sist redigert av Avatar : 01-12-10 kl 00:34.
Gammel 30-11-10, 23:48   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer litt an på om støvlettene er "grove" eller nette, synes jeg. Er de grove, med kraftig såle og sånn, så blir det veldig utesko, tenker jeg - for jeg vet jo hvordan kjolen ser ut.

Forøvrig høres hårplanen flott ut. Du må jo ikke pynte deg mer enn du føler deg vel heller, tenker jeg.

Gammel 30-11-10, 23:49   #10
Nå også i farger

Standard

Det kommer veldig an på opplegget også syns jeg. Vi skal på et utested. Med mannen sin jobb skal vi på hotell, og da blir det pen kjole og pumps.

Gammel 30-11-10, 23:59   #11
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal også på julebord til helgen, på en restaurant/utested
Jeg skal ha sort smal penbukse, en pen tunika/topp og regner med jeg tar de høye smale, nette støvelettene med hæl...
Jeg er ikke noe kjoleperson, så det får sannelig være nok pyntefaktor!
(synes at alle antrekk blir litt mere pyntet når man bruker sko med litt hæl...

Gammel 01-12-10, 00:03   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også du kan ha støvletter, men at det kommer an på antrekket. Er kjolen litt pen, da må støvlettene også være litt pene - ikke for kraftige.

På den annen side, hvorfor ikke anskaffe ett par svarte pensko som du kan ha en liten evighet? Et par tidløse pensko med passelig høy hæl kan du ha i mange år. Jeg har noen ulike par pensko som jeg tar fram til spesielle anledninger, for eksempel har jeg brukt ett par gullsko på julebord flere år på rad.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 00:30   #13
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

.....

Sist redigert av TheVoice : 18-07-15 kl 15:02. Årsak: .......
Gammel 01-12-10, 00:33   #14
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

.......

Sist redigert av TheVoice : 18-07-15 kl 15:03. Årsak: .......
Gammel 01-12-10, 21:48   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bilde

Du kan helt sikkert bruke støvlettene, og dersom du ikke har brukt for finsko ellers, så hadde jeg ikke gaddet å kjøpe nå når du er gravid.

Hår; sikkert fint med flettet lugg, mange som bruke det nå? Eller sette det opp i en løs "skrull", med noen bølgete lokker her og der.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 21:51   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mantraet er at man skal føle seg vel.

Gammel 02-12-10, 00:05   #17
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

.......

Sist redigert av TheVoice : 18-07-15 kl 15:03. Årsak: .......
Gammel 02-12-10, 22:25   #18
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

:borte:

Sist redigert av TheVoice : 03-12-10 kl 14:48.
Gammel 02-12-10, 22:27   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ha de støvlettene. Flott kjole og mage!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:29   #20
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

:borte:

Sist redigert av TheVoice : 03-12-10 kl 14:47.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.