Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 11:45   #61
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg fant i hvert fall ut at det storlønner seg å tigge prikker, fader heller tre sånne tråder og så er man inn i medlemssalongen.

Så. Jeg har ikke rødprikket i sånne tråder, men heller sagt hva jeg mente i tråden. Noen få ganger har jeg grønnprikket, når det gjelder brukere som skriver sinnsykt bra og som har manglet bittelitt, og som jeg egentlig burde ha grønnprikket mer tidligere. Men, det som denne tråden viser er at det er for mange som grønnprikker og skal ha grønnprikk tilbake og det er ikke bra.

Så nå har jeg endret mening, og kommer til å rødprikke i tiggetråder fra nå av. Det er for lønnsomt å prikketigge, og det bør det ikke være. Jeg oppfordrer også alle til å gjøre det, at når man ser en prikketiggetråd, så tenker man etter hva man mener og enten sender en grønn eller en rød sånn at tråden får en tilbakemelding som er reell.

Hadde dere ikke vært så flinke til å rødprikke i slike tråder hadde en prikketiggetråd hjulpet.
De første prikkene jeg fikk var grønne og fra relativt nye medlemmer, som gjerne ønsket prikk tilbake. Når det først kom innlegg i tråden at dette var fy fy så kom de røde prikkene. Og det virker som at når en tør gi negativ tilbakemelding henger flere seg på. Noe som stemmer overens med hva man kan erfare utenfor forum også.

Hadde det vært en ide at man måtte ha så og så mange innlegg får man kan gi grønn eller rød prikk?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:53   #62
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hadde dere ikke vært så flinke til å rødprikke i slike tråder hadde en prikketiggetråd hjulpet.

Den setningen skjønte jeg ikke.

De første prikkene jeg fikk var grønne og fra relativt nye medlemmer, som gjerne ønsket prikk tilbake.

Ja, i stor grad, større enn hva jeg hadde trodd i hvert fall.

Når det først kom innlegg i tråden at dette var fy fy så kom de røde prikkene. Og det virker som at når en tør gi negativ tilbakemelding henger flere seg på. Noe som stemmer overens med hva man kan erfare utenfor forum også.

Det er ofte sånn ja. Men akkurat prikketigging så finnes det mange her som det ikke koster fem flate øre å si fra på. Men det er jo også det som jeg sier, folk må jo tørre å si ifra, vise hvem de er. Det er da man får godt rykte. Prøv å være noe annet enn den store grå massen.

Hadde det vært en ide at man måtte ha så og så mange innlegg får man kan gi grønn eller rød prikk?

Det er sånn nå, men grensen er lav. Men sånn i utgangspunktet så synes jeg jo at tilbakemeldingen til en som er ny er vel så viktig som en som har vært her lenge. Men jeg synes det er synd at nykommere prøver å prikke inn hverandre, jeg synes de heller skal prøve å skrive noe lurt.

Gammel 07-12-10, 13:00   #63
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes det er lav sosial intelligens å tigge for å oppnå et gode andre må jobbe litt for å opparbeide seg. Vi lærer opp hunder til å ikke tigge ved bordet, og det samme burde være en selvfølge for forumbrukere.

Gammel 07-12-10, 13:07   #64
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen tigging ved bordet.

Gammel 07-12-10, 13:11   #65
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kommer man automatisk inn på markedsplassen når man får 100 poeng eller må man vente på at noen av bossene ordner tilgangen?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:29   #66
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Det måtte gies rødprikker fordi det står blandt annet i forumreglene at prikketigging ikke likes.
Det at jeg trengte å komme inn på markedsplassen var et påskudd for å starte tråden. Jeg ønsket å se hvordan de forskjellige forumbrukerne reagerte.
?

Evnt. prikketigging for å få tilgang til å snoke i medlemsområdet.

Gammel 07-12-10, 13:38   #67
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Røde julekuler er jo så fine.

Egentlig gjør jeg alt for å være med i eliten.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:41   #68
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fortsatt svært lite imponert over denne tråden.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:51   #69
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

:bidrar:

Gammel 07-12-10, 15:37   #70
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

:bidrar:

Hi hi ivrige mannen.

Gammel 07-12-10, 15:38   #71
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Imponert, ja!!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:44   #72
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er det morsomste forumet.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

(Jeg rødprikket Milfrid for å eie en Cortina, og fikk den søteste hevnprikk ever i retur.)

Jeg er fremdeles skuffet over at du aldri har rødprikket meg for å eie en Citroen.

Gammel 07-12-10, 15:46   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Dette er det morsomste forumet.

Jeg er fremdeles skuffet over at du aldri har rødprikket meg for å eie en Citroen.

Nei - det er nok i hovedsak fordi jeg ikke leste det mens jeg dreiv og yppa for å se hvor grensene gikk.

Det festlige var at hvis jeg gikk ut og tok en mening en annen nettopp fikk så hatten passet for så fikk jeg ikke tyttiser da engang. Jeg følte meg igrunnen nesten oversett.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:25   #74
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på om jeg skal svi av en rød bare for å få lov til å tilhøre eliten....

Men da trekkes jeg mellom ønsket om å straffe "snikere" og en følelse av at jeg da på et vis selv er en sniker... som sniker meg inn i en gruppe jeg ikke tilhører, nemlig eliten....

Damed if you do, damed if you don't...

Gammel 07-12-10, 19:48   #75
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

and you did

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:49   #76
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Skal ikke du få dårlig rykte snart?

Gammel 07-12-10, 21:01   #77
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

and you did

Jeg gjorde ingen ting, men nå frister det veldig!

Gammel 07-12-10, 21:02   #78
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Får man rød prikk under navnet sitt hvis man ender opp med minuspoeng?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:04   #79
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Får man rød prikk under navnet sitt hvis man ender opp med minuspoeng?

Jepp. Man kan få like mange røde som man har grønne.

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:05   #80
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

I see

Spennende.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.