|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Ekte eller fake juletre? | |||
| Gran |
|
42 | 31,34% |
| Edelgran |
|
55 | 41,04% |
| Furu |
|
4 | 2,99% |
| Plast |
|
46 | 34,33% |
| Annet |
|
0 | 0% |
| Same same, but different |
|
2 | 1,49% |
| Meh! |
|
2 | 1,49% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?Serbergran.
|
|
|
#62 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - ekte eller plast?Jeg er oppvokst med furu som juletre, så det blir nok furu i år også.
|
|
|
#63 |
|
Wooohhoooooo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - ekte eller plast?Jeg stemte edelgran, men det er bare nesten rett.
|
|
|
|
#64 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?Det har pleid å være et selvhogget et. I år vet jeg ikke om mannen gidder å ta med seg poden alene, så da blir det muligens noe som selges en plass i nærheten.
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?Vi har pleid å ha økogran, men i fjor så ville barnet (som er juletresjefen) ha edelgran. jeg syns edelgrana er litt harry, men gud så deilig det var å ikke ha et hjem dekket av barnåler.
|
|
|
#66 |
|
...we have cookies
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?
Mannen her i huset ble alltid så passivt aggressiv når vi skulle kjøpe juletre. Så i fjor fikk jeg han med på en annen variant - plæstic fæntæstic. Siden det er plast så tok vi'n helt ut og kjøpte hvitt plasttre. For meg er det helt greit så lenge det er noe som ligner på et juletre. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Juletre - ekte eller plast?I min barndom hadde vi alltid ekte. Men så ett år fikk pappa plutselig ekstremt hoven hals. Legen lurte faktisk på kusma...Så gjentok det seg året etter....han tålte ikke juletreet. Det ble plast deretter. Når jeg da flytta for meg selv(eller rett sammen med :mann: som det ble) kjøpte vi plast vi også. Fant ett som ser virkelig naturtro ut - så naturtro ett plast-tre kan se ut. Veldig fornøyd med det.
|
|
|
#68 |
|
X First Lady
Sv: Juletre - ekte eller plast?Her må vi ty til plast pga storsøsters allergi. Ikke har vi julestjerne heller. Nå er jeg ikke spesiellt glad i denne planten heller så det er ok. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?Edelgran. Det blir nok barnåler å støvsuge opp i løpet av de neste seks månedene uansett. |
|
|
|
#71 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Juletre - ekte eller plast?ekte gran, ja! |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - ekte eller plast?Det må være genetisk korrekt, naturlig, norsk gran. Og den må kunne begynne å avgi nåler på parketten innen rimelig tid. Edelgran er genetisk vederstyggelighet, og p...... ordet tas ikke i vår munn. Det pyntes pittoreskt etter skikk fra barndommen. Flagg, flettede kurver, glitter, engler, fugler, kongler og kuler fra gud vet når. I toppen lyser stjernen som ledet de vise menn hen til krybben.
|
|
|
#74 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Juletre - ekte eller plast?...og der var juletresalget i gang - perfeksjonisten i meg har allerede tatt en titt og konkludert med at drømmetreet lar vente litt på seg i år også!
|
|
|
#76 |
|
Peppy!
|
Av svart eller hvitt tror jeg at hvitt er gøy, for da viser pynten så godt. Jeg har en del grønne, nyyydelige kuler som ser ut som om de er hentet direkte fra Mikke Mus' juletre i den filmen hvor Pluto krangler med Snipp og Snapp. De har alltid druknet på det grønne treet vårt, men nå som vi har rosa tre kommer det endelig til sin rett. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Juletre - ekte eller plast?Edelgran såklart
|
|
|
#78 |
|
www.bomulls.no
|
Rosa tre!???
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - ekte eller plast?Har alltid hatt Edelgran som er hogget i mine foreldres skog
|
![]() |
|
|