Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Luetips?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-10, 23:41   #1
Lille persille
Nybegynner

Lille persille sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lille persille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Luetips?

Ønsker meg ny lue til jul, men har en smak som spriker i flere retninger. Innser at den jeg bruker mest for tiden, en sporty Bavaclue, ikke passer til f.eks. til finkåpen min. Ønsker tips i flere kategorier; til dunjakke, kåpe, goretexjakke, parkas osv.

Lille persille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:02   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Luetips?

Jeg har en fin en fra Taule desing i ull(fleece). Fikk den av en venninne i fjor vinter, men mulig den finnes eller lignende på www.tauledesign.com

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:11   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva dere fikk meg til å finne nå!

Jeg har for øvrig en fin lue i ullfilt fra Noa Noa. Det er ikke årets modell, men kanskje de har noe slikt der i år også?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:24   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

NoaNoa har fine luer! Jeg pleier å stæsje opp luene med hekleblomst ol. Da blir de fine!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 17:05   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har for øvrig en fin lue i ullfilt fra Noa Noa. Det er ikke årets modell, men kanskje de har noe slikt der i år også?

Ja, jeg var litt i tvil om jeg skulle legge til link. Jeg tror jeg må en tur innom Boa på Gr.løkka en dag....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 17:15   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har store problemer med å se "beyond" de leopardmønstrede bena....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 17:37   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Leopardstrømpene var jo bare DRITKULE da.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 10:50   #8
Lille persille
Nybegynner

Standard

Jenna: takk for link, sjekker den!
Elinblu og Cilen: favorittkåpen kjøpte jeg faktisk på Noa Noa i fjor. Kommer på at jeg kjøpte en strikkablomst på nål samtidig, så den ligger ubrukt. Takk for tips!

Gammel 14-12-10, 10:52   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HM har iallefall noen som er brukendes til det meste.
Kapphal og lindex også tror jeg..?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:43   #10
Lille persille
Nybegynner

Standard

Prøver å la meg bli inspirert på http://minmote.no/index.php/2010/11/...er-%C3%B8rene/, men er ikke på rett vei med noen av disse.
Flere tips mottas med takk! Gjerne med bilder!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.