|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hørt på kaféJeg overhørte en kunde på cafe og synes dette var veldig frekt av kunden... Sist redigert av Nip : 15-12-10 kl 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt på cafeMed mindre hun høylytt forlangte å slippe å betale for karbonaden, så syns ikke jeg det var spesielt frekt nei. Jeg har noen ganger glemt å spørre i forkant, og da ber jeg om å få noe annet i stedet for å sitte uten noe, men jeg betaler da for alt jeg har fått.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hørt på cafeHvorfor skulle det være frekt? Hun var vel sulten, og karbonaden kunne hun åpenbart ikke spise. Og hvorfor skulle hun ikke spise salaten? De kunne jo ikke akkurat servere den til norn andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hørt på cafeJeg forstod det vel som at hun forlangte å få ny mat uten at hun ville betale for den, og er enig i at det er litt i overkant, og at hun burde ha ansvar selv for å spørre om det var egg i maten da hun bestilte - ikke etter at hun hadde begynt å spise.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hørt på cafeHvis hun betalte for karbonaden - ikke frekt.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt på cafeKlart hun betalte for karbonaden, men å ikke vite at det er egg i det når man har eggallergi er jo rimelig merkelig spør du meg, å be om noe annet uten å betale for det synes jeg er frekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hørt på cafeDet syns jeg er frekt også. Hun fikk to måltider, men betalte for ett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Hørt på cafe
Altså hun betalte ikke for det andre hun fikk? Mitt poeng er at jeg ikke synes det er frekt hvis hun betalte for BEGGE måltidene. Dersom hun bare betalte for det ene, er det frekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hørt på cafeNei. Ble dette sagt på en ordentlig måte kan jeg ikke se noe frekt i det. Hun kom kanskje ikke på det med egg før hun hadde tatt en bit? Jeg synes det er irrelevant at hun tok et jafs av karbonaden først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hørt på cafeEnig med apan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hørt på cafeJeg gikk ut fra at hele poenget var at hun forlangte ny mat uten å ville betale for den - for å ombestemme seg og kjøpe en ny rett regner jeg med at ingen ville se på som frekt. (Men jeg vet ikke helt hvordan HI kan vite at damen ikke betalte for den andre retten sin, da.)
![]() |
#17 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hørt på kaféWhatever. Det er jo snart jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|