Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg er ikke rasist, men

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 16:18   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er ikke rasist, men

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er noe uenig i at alle utlendinger snylter på staten OG tar jobbene våre, men det er en helt annen sak.

Det blir ikke nok svarte jobber igjen vettu.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:19   #62
Left
Passiv

Standard

De viser jo bare hva de virkelig står for, så ingen bombe forsåvidt.

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:27   #63
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Er det så enkelt? Jeg er ikke sikker. For implisitt i det du skriver ligger det vel en antagelse om en viss sviktende intelligens? Jeg mener, hvis man stemmer kun basert på oneliners og øvrig fluffy retorikk, that is.

For vi er vel enige om at en så stor del av befolkningen (25 %) ikke kan anses å være uintelligente? Eller har jeg for høye tanker om det norske folk nå?

Jeg har nokså fascinert gjennom flere tiår vært oppriktig interessert i å treffe intelligente frp-ere. Det hendte jeg fant en del før om årene. Da var det en del liberalister som stemte frp ut fra noen økonomiske idealer. Jeg var fremdeles ikke enig med dem, men det var i det minste ikke vanskelig å forstå at det var intelligente mennesker. De seinere åra etter at Hagen ekskluderte alle liberalistene har det vært veldig langt mellom de intelligente frp-erne. Han hadde jo Alvheim en stund, men så byttet han ut ham også mot den ikke liiiike sylskarpe Evje og etter det ble det vel mørkt. Med foreløpig topp da Siv gråt på tv fordi en eller annen bimbo var så ond å si det til noen at hun ble voldtatt av Terje Søviknes.

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:28   #64
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble litt måløs nå jeg. Er det mulig å være så forbannade skrudd i pappen og samtidig få lov å være politikker.

Gammel 16-12-10, 16:33   #65
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, noen burde beskyttes mot seg selv. Man bør jo sørge for at det er sammenheng i det man mener. Feks om man mener at innvandrere er late slaurer som bare går på trygd så kan man ikke samtidig klage over at de stjeler jobbene våre. Og før man med harmfull røst slår fast at det var våre norske foreldre som bygde landet, ja da bør man kanskje huske på at ens egen far var polsk...?

Gammel 16-12-10, 16:34   #66
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for meg hektisk aktivitet i FRP's brannslukningsavdeling akkurat nå. Ikke at de pleier å være spesielt gode på det, men dette må være i overkant selv for dem.

Gammel 16-12-10, 16:36   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg ser for meg hektisk aktivitet i FRP's brannslukningsavdeling akkurat nå. Ikke at de pleier å være spesielt gode på det, men dette må være i overkant selv for dem.

Asså - det er dette som er brannslukningen. Jeg sa jo dette for et par dager siden da det kom opp at de ekskluderte en dame som ble seksuelt trakassert - da sa jeg at snart sier de ett eller annet rasistisk så er den saken glemt og stemmetallet økt.

I rest my case.

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:38   #68
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Asså - det er dette som er brannslukningen. Jeg sa jo dette for et par dager siden da det kom opp at de ekskluderte en dame som ble seksuelt trakassert - da sa jeg at snart sier de ett eller annet rasistisk så er den saken glemt og stemmetallet økt.

I rest my case.

Åh er det sånn det henger sammen?

Det verste er at det skal ikke forundre meg om det stemmer.

Gammel 16-12-10, 16:41   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Klart det er ekte:
http://www.foreldreportalen.no/forum...=106509&page=2

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:00   #70
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos dette med hvorfor folk stemmer FRP. Jeg har lest et par bøker av Marsdal, og han dokumenterer ganske godt, mener jeg å huske, at FRP-velgerne rett og slett ikke er enige med FRP i storparten av deres politikk. Men de har ikke nødvendigvis har fått det med seg? Så vidt jeg husker er FRP-velgerne mest uenige med FRP i den økonomiske politikken. Gamle sosialdemokrater og fagforeningsfolk (som FRP ønsker dit peppern gror) stemmer FRP på grunn av bil, vei, innvandring, sprit og "bestemme sjæl".

Gammel 16-12-10, 17:10   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:11   #72
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

I rest my case.

Tror du er litt synsk.

Gammel 16-12-10, 17:14   #73
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg ble litt måløs nå jeg. Er det mulig å være så forbannade skrudd i pappen og samtidig få lov å være politikker.

På en måte er det fint at hun får være politiker for da kommer jo galskapen frem i lyset! Vel vil det sikkert føre til noen nye tilhengere for FrP, men forhåpentligvis til et større frafall?!? Er jeg for optimistisk nå? :ønsketenkning:

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:17   #74
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

På en måte er det fint at hun får være politiker for da kommer jo galskapen frem i lyset! Vel vil det sikkert føre til noen nye tilhengere for FrP, men forhåpentligvis til et større frafall?!? Er jeg for optimistisk nå? :ønsketenkning:

Er lov å være opptimist. Prøver tappert jeg også.

Gammel 16-12-10, 17:17   #75
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dette trekker uten fnugg av tvil mange velgere til frp og skremmer neppe vekk en eneste en.

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:18   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette trekker uten fnugg av tvil mange velgere til frp og skremmer neppe vekk en eneste en.

Dessverre.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:20   #77
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Jeg skjønner bare ikke hvordan "den mer normale andelen"/de som ikke fremstår som gale/osv av FrP forholder seg til denne dama? Tenker de det samme, men skjønner at de ikke skal si det høyt?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:22   #78
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Jeg skjønner bare ikke hvordan "den mer normale andelen"/de som ikke fremstår som gale/osv av FrP forholder seg til denne dama? Tenker de det samme, men skjønner at de ikke skal si det høyt?

Du kjenner mange sånne helt normale og reflekterte folk som stemmer frp?

Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:24   #79
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Dette var dagens. Virkelig.

Og så er det nesten litt skummelt at de sitter i slike posisjoner.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 17:25   #80
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Det er så morsomt å høre disse med de kloke argumentene: de kommer til
landet vårt og tar jobbene våre, og samtidig så lever alle på staten og får trygd opp etter ørene!
Er de virkelig så dumme??

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.