|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Helt uten videre så har det skjedd noe rart med laptopen min. Den starter opp som vanlig, og alt ser helt normalt ut. Helt til jeg kommer til der man velger bruker for å åpne XP. Da blir skjermen først svart lenge, så kommer det opp et dratt, forstyrret bilde, akkurat som når noe henger seg opp.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Kan høres ut som om det er en registerfeil. Hadde et lignende problem for en tid tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Dette høres ut som enten |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?
Var dette jeg skulle foreslå og |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Ingen meldinger om systemfeil, og ingen nye programmer installert. Prøver sikkerhetsmodus nå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hjelp! PC-trøbbel! Alvorlig?Ble ikke noe klokere av dette, systemoppretting gikk i hvertfall ikke. Nå legger jeg meg, skal klage min nød til systemansvarlig på jobben i mårra.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|