|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?
Jeg fyller kjøkkenbordet med maten og så sitter/står folk der det passer/er stol.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Spekemat er nam. Men jeg hadde blitt litt lei meg om der ikke var alternativer i år... siden jeg som gravid ikke kan spise slikt, så ta hensyn til det dersom der er gravide blandt gjestene...?
|
|
|
#43 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Jeg setter maten på kjøkkenbenken, så får små gjester prioritert sitteplass ved bordet. Det varme fyllet kan dermed stå i kasseroller på komfyren, slik at det faktisk holder seg såpass at osten blir gjennomvarm når man forsyner seg. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Da synes jeg egentlig at om du kombinerer grøt, spekemat og kanskje flatbrød/rundstykker til dem som ikke synes om grøt, så har du dekket varmt, salt, og enkelt i en operasjon. Grøten står på ovnen, spekemat og evt flatbrød/rundstykker ved siden av, så har du frigjort det bordet du pleier bruke til servering også
|
|
|
#48 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Hva med taco gryte? Vi lagde det i familie bursdag sist. ( vi var 26 stk ) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Selskap for 20 - what to servere?Jeg hadde laget noen lasagner kvelden før og halvsstekt. Server med salat til og evt baguetter. Ellers hadde jeg laget en god gryterett. |
|
|
|
![]() |
|
|