|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Skal rømme
|
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Vi lekte dette på østlandet for ca ti år siden så det er ikke noe sært vestlandsfenomen altså. Veldig gøy, men ungene må være store nok til å kommet over verste "det er urettferdig!"-alderen. Og så er det mest tull inni pakkene ja...
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Jeg er opprinnelig fra Vestlandet, og hadde ikke vært med på dette før jeg flyttet østover. Kjempemorro! Men jeg har aldri prøvd denne med barn. Ser for meg at det kan bli noen triste fjes da. Men med bare damer og litt ut på kvelden...Dritgøy!!! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Jeg har prøvd dette en gang og det var sammen med en gjeng med meget modne kvinner i Stavanger. De ble meget kompetitive etter hvert.
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Jeg har gjort dette mange ganger, og jeg føler at "alle" holder på med dette for tiden. Har tatt helt av de siste årene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Vi pleier å ha denne på vår årlige nissefest.
|
|
|
#27 |
|
søt
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Det er supergøy. Og ungene var med for første gang og klarte sånn nogenlunde å svelge stoltheten når de ikke fikk alt de ville ha. Den noe materalistiske 9-åringen ble dritglad for en potet.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Pakkelek - Hva slags gaver? Haster!Vi skal ha det hos krystallklart på nyttår, fast tradisjon. Jeg elsker det. Gleder meg til å kjøpe pakkene. Jeg liker ikke å kjøpe ræl uansett hva det skal være til, jeg liker best at de fleste pakkene kommer til nytte på en eller annen måte, spesielt hos barna. Vi kjøper vel 2-3 pakker per familiemedlem så da skal vi kjøpe 8-12 gaver, må bli enige med krystallklart først. Spennende.
|
![]() |
|
|