|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Åja, den ja |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Eg har kjøpt alt eg treng til dette, men har ikkje komme så langt som å lage sidan 3 av 4 familiemedlemmer er sjuke. Mulig eg prøver i kveld. Var jo greit at andre har prøvd før da, så veit eg kva eg ikkje skal gjere |
|
|
|
|
|
#63 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bountykuler (Det søte liv)
Joda, et par timer i kjøleskapet gjorde susen, så nå står 52 kuler klare for sjokkisbad i kveld.
|
|
|
#64 |
|
lider av tastleksi
|
Nei, faktisk ikke. Det er litt rart egentlig, men mulig jeg liker den nå, begynner å bli noen år siden jeg smakte den. Var jo ikke vits å kjøpe twist lengre når de tok ut den gode bananbiten.
|
|
|
#65 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jeg likte kokostwisten før, men nå synes jeg for det meste den er ganske tørr. Jeg spiser den altså, men den er tørr, ikke slik som Bounty. Og disse kulene er enda saftigere enn vanlig Bounty.
|
|
|
#66 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Nå er de ferdige. 70 kuler, 400 gram melkesjokkis. Ikke nok engang. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Alle mine elsket dem, hehe. Til og med med mørk sjokolade, men nå elsker barna mørk sjokolade da. Mannen også. Jeg er også glad i det, men må jeg velge foretrekker jeg en litt lysere sjokolade. Nå står 400 gram smeltet melkesjokolade til avkjøling og kulene står i fryseren, skal snart dyppe.
|
|
|
#68 |
|
Rockesøster
|
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jeg har brukt kvelden på å lage disse, men hjelpes noe så søtt |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Mine ble passe søte, og jeg synes egentlig ting som er for klissete/søte ikke er så godt. Feks. disse Krokanrullbrowniesene og Smilbrowniesene osv, det er bare søtt kliss. Men disse liker jeg. Dog smakte de kanskje hakket for søtt med melkesjokolade, så jeg kommer nok til å bruke kanskje 2 plater lys og 2 plater mørk blandet neste gang.
|
|
|
#71 |
|
Rockesøster
|
Nope, fulgte nøyaktig oppskrift, men det er vel mer at jeg ikke er så glad i søtt. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Heime med poden i dag - vi er begge forkjøla. Vurderte å lage desse nå, og ut frå tilbakemeldingane trur eg at et skal vere litt forsiktig med det søte - ikkje så glad i det som er så veldig søtt. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Hmm.... kokt i 10 minutt, men det er da heilt flytande? Ikkje noko kliss her - enda. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bountykuler (Det søte liv)og så er den blitt klart lysebrun. So what - eg får berre røre inn kokkos og sjå kva som skjer. Dersom eg prøver å gjere den seig, så blir den jo berre enda meir brun |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Rockesøster
|
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jeg kokte i ca 10 min, ddet var da litt innkokt, men slett ikke seigt. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jepp, eg skal avkjøle |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Jeg ville ikke rørt inn noe særlig mer kokos, de blir tørrere jo mer kokos du har i. Og når du rører inn kokosen og lar kjelen avkjøles, så går det fint å lage kuler selv om de er litt løse i konsistensen. Rull forsiktig i hånda.
|
|
|
#78 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Herregud - det var godt! Spørs om dette får ligge i fred til jul! |
|
|
|
|
|
#80 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Bountykuler (Det søte liv)Iset!
|
![]() |