Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 00:00   #161
Pippilotta
Passiv

Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Så klart ikke, tenk deg om da.. :klask:
Men gjerne litt om hva du/dere støtter, hvilket politisk syn du har, siden du er så aktiv.

Det kommer, det kommer. En dag. Ikke nå. Nå diskuterer vi dette her.

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:02   #162
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Og me ventar i spaning.

Gammel 23-02-07, 00:03   #163
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Hm...... BitterKjerring... Kan du kanskje være Siv Jensen eller Eli Hagen? (ut i fra nicket altså)

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:03   #164
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Og me ventar i spaning.

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:04   #165
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hm...... BitterKjerring... Kan du kanskje være Siv Jensen eller Eli Hagen? (ut i fra nicket altså)

Da hadde jeg vel strengt tatt stemt Frp, tror du ikke?

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:04   #166
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja for all del, ikke la oss spore av

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:04   #167
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva stemmer du da?

Gammel 23-02-07, 00:05   #168
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle tro det ja Jeg har ikke lest hele tråden så jeg vet ikke hva du stemmer

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:06   #169
Pippilotta
Passiv

Standard

Hva stemmer du da?

Du vet at man stemmer anonymt i Norge?
*stolt bitch*

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:08   #170
Anne

Anne sin avatar

Standard

Du vet at man stemmer anonymt i Norge?
*stolt bitch*

Med min iq: Så klart. Tenkte bare du ville dele ditt politiske syn. Men jeg får vente til det passer. En annen gang. I en annen diskusjon.

Gammel 23-02-07, 00:12   #171
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Mannen synes foresten at Eli Hagen var kjempe trivelig, han snakket med henne i telefonen flere ganger før han viste hvem hun var, vi driver en møbelbutikk som selger brukte og nye møbler, og kjøpte igjen salongen som Eli og Carl Ivar hadde på hytta, Mannen sa at han ville ikke si hvem som eide den for da ville sikkert ingen ha den, men ei som jobber hos oss hadde fortalt det til noen og da den kom inn i butikken så sto folk i kø for å kjøpe den
de bydde over hverandre,

Nok en avsporing.

Gammel 23-02-07, 00:13   #172
Pippilotta
Passiv

Standard

Med min iq: Så klart. Tenkte bare du ville dele ditt politiske syn. Men jeg får vente til det passer. En annen gang. I en annen diskusjon.

Hm, du er ikke så veldig bråkebøtte. Men vi skal ta det, det skal vi. En vakker dag. Om jeg ikke blir kastet ut før den tid.

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:14   #173
Anne

Anne sin avatar

Standard

Hm, du er ikke så veldig bråkebøtte. Men vi skal ta det, det skal vi. En vakker dag. Om jeg ikke blir kastet ut før den tid.

Vi får vente i spenning og se.

Gammel 23-02-07, 00:14   #174
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Mannen synes foresten at Eli Hagen var kjempe trivelig, han snakket med henne i telefonen flere ganger før han viste hvem hun var, vi driver en møbelbutikk som selger brukte og nye møbler, og kjøpte igjen salongen som Eli og Carl Ivar hadde på hytta, Mannen sa at han ville ikke si hvem som eide den for da ville sikkert ingen ha den, men ei som jobber hos oss hadde fortalt det til noen og da den kom inn i butikken så sto folk i kø for å kjøpe den
de bydde over hverandre,

Nok en avsporing.

Koselig. Jeg personlig syns ikke så veldig mye om Eli Hagen. Ikke som person. Hun er sikkert litt for lik meg.

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 02:01   #175
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hu og hei som det går.

Gammel 23-02-07, 08:07   #176
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BitterKjerring, denne diskusjonen minsker ikke akkurat inntrykket av at du er her på dette forumet primært for å skape kvalm, og ikke for å bidra på noen hyggelig og konstruktiv måte. Det kan du godt slutte med.

Moderatorisk hilsen fra Tinetoff

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 09:09   #177
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

BitterKjerring, denne diskusjonen minsker ikke akkurat inntrykket av at du er her på dette forumet primært for å skape kvalm, og ikke for å bidra på noen hyggelig og konstruktiv måte. Det kan du godt slutte med.

Moderatorisk hilsen fra Tinetoff

Hvor har jeg laget mer kvalm i denne diskusjonen enn andre har?

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 09:23   #178
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Målet er ikke at flere nødvendigvis må stemme på partiet, men etter å ha lest partiprogrammet, så forstår jeg virkelig ikke all den drittslengingen... Halvparten av det må være tatt ut av ingen ting.

Jeg reagerer veldig på dette:

Opprinnelig lagt inn av Fremskrittspartiets partiprogram

Fremskrittspartiet mener det må vurderes å innføre begrensninger i streikeretten for arbeidskraft som reelt sett ikke løper noen risiko ved en streik, eller som rammer mange uskyldige ved en streik uten at det står i et rimelig forhold til omfanget og betydningen av tvisten.

Sakset herfra.
Det er flere ting jeg reagerer på i partiprogrammet til FrP, men dette er en av de tingene jeg henger meg mest opp i.

Gammel 23-02-07, 09:44   #179
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg reagerer veldig på dette:

Sakset herfra.
Det er flere ting jeg reagerer på i partiprogrammet til FrP, men dette er en av de tingene jeg henger meg mest opp i.

Nei,det syns jeg virker mer enn fornuftig. En streik som rammer tusenvis av uskyldige (jeg sikter til flystreiken) burde strengt tatt være fullstendig unødvendig og ikke minst ulovlig. En streik skal selvfølgelig ramme, men ikke uskyldige på den måten, og i så måte bør det være en treffende god grunn for det!

Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 09:56   #180
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei,det syns jeg virker mer enn fornuftig. En streik som rammer tusenvis av uskyldige (jeg sikter til flystreiken) burde strengt tatt være fullstendig unødvendig og ikke minst ulovlig. En streik skal selvfølgelig ramme, men ikke uskyldige på den måten, og i så måte bør det være en treffende god grunn for det!

Hvordan i all verden skal en kunne streike uten at det rammer uskyldige?

- Hvordan skal butikkpersonalet kunne streike uten at det rammer forbrukerene?
- Hvordan skal forskolelærerene streike uten at det rammer foreldre og barn?
- Hvordan skal sykepleierene kunne streike uten at det rammer pasientene?

En streik rammer. Det er jo det som er virkemiddelet!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.