|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Er jeg snobbete?Gutta skulle få penbukser i gave fra en som spurte hva de trengte. De har fått gråsorte dongeribukser, som er skikkelig tøffe, men ikke penbukser til julaften i min bok. Jeg hadde presiesert til den som spurte at de trengte sorte penbukser, ikke nødvendigvis dressbukser, men ikke dongeri. Nå synes mannen jeg er skikkelig snobbete som ikke synes gutta skal ha på seg dongeri på julaften.
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg snobbete?Enig med deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?Ikke snobbete i min bok, jeg synes heller ikke dongeri er pene nok til julaften, men det er det nok folk som synes.
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg snobbete?Dongeri er absolutt ikkje julaftenantrekk. Hvertfall ikkje før vi har tenåringar i hus der vi er fornøgde berre dei stille på julaften liksom.
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?Da vet du at du må presisere; ikke dongeri, til neste gang.
![]() |
#12 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg snobbete?Jeg synes ikke dongeri passer på julaften. Og jeg regner meg ikke som særlig snobbete. :sellinnsikti:
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er jeg snobbete?Jeg er ikke snobb (tror jeg), men på julaften og andre fest-høytidsdager pynter vi oss ordentlig alle sammen. Olabukse/dongeri går vi med på hverdager.
![]() |
#15 |
♡
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?Jeg kan godt være snobbete jeg altså, det bryr meg ikke så mye. Men jeg synes det dreier seg mer om å kle seg etter anledningen enn at det er snobbete i dette tilflellet. Det fine er at jeg har gutter som liker å pynte seg.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?
Jeg går med tights/tunika/kjole på jobb og på butikken. Er det dermed diskvalifisert til pyntebruk?
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?
Nah. Det er fint med penbukser, du kan få penbukser, du har gutter som vil ha penbukser. Da kjøper man penbukser. Snobbete er det ikke, det er snakk om hva du liker å pynte dem med. Man trenger ikke engang argumentere for at dongeri ikke er bra nok, det holder at man vil ha noe annet.
![]() |
#18 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Er jeg snobbete?Kommer litt an på settingen og buksene, men gråsorte nye pene dongeribukser på barn ville glatt passert hos meg. (Hater da oså selv å gå i dressbukser el. Hatet det om mulig mer som barn. Nei forresten, stryk det siste.)
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er jeg snobbete?Litt snobbete, men det gjør da ikke noe?
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg snobbete?Jeg sa nettopp til mannen at han måtte pakke noe ikke-dongeri til julaften, for han hadde tenkt å ha på seg dongeri og skjorte. For meg er ikke dongeri noe juleantrekk, og jeg reagerer når jeg feirer julen i England og alle pynter seg unntatt svigerinnen min og familien hennes, som kommer i helt vanlige hverdagsklær.
![]() |
|
|