Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

SMÅ bomullsvotter/hansker?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-10, 01:05   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: SMÅ bomullsvotter/hansker?

Her har de:

http://www.bomull.no/1105.htm

Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 18:33   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMÅ bomullsvotter/hansker?

Den linken skal jeg også merke meg.

Nå har vi jo bestilt hansker, som nok kommer noe over nyttår.

Men sannelig er jeg sterkt usikker på om dette er eksem, håndeksem er det ialle fall ikke, for NÅ er det igang på beina også... det kan jo likevel være eksem, men da altså noe han har på beina også, og de utsettes jo ikke for så mye av det hendene er i kontakt med, siden legen sa det var kontakteksem...

Når det begynner under beina også tenker jeg skarlagensfeber igjen, men legen mente jo det var eksem? og beina begynner altså over ei uke etter hendene...

Me not know....

Tenker vi ringer legekontoret når de åpner på mandag og spørr om vi skal kjøre samme behandling på beina, eller hva... Dumt å dure med kortison om det ikke er eksem, men det er på akkurat samme vis på beina nå, som det var på fingrene for ei drøy uke siden... og legen sa jo at "neste gang det kommer" skulle vi starte samme behandling fra begynnelsen (og ringe for å få en time for utredning) og dersom det ikke ga seg, eller blusset opp, denne gangen, skulle vi ringe og få ny time. Og altså, selv om vi er 43 mil unna på ferie, så kan det jo på et vis sies å "blusse opp" når det sprer seg til beina, bare at det da plutselig ikke virket så sannsynlg med "kontakteksem på hendene"?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.