Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøleskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 22:34   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Nytt kjøleskap

Vi har fått penger til et nytt stort kjøleskap. Vi har hittil levd med et kombiskap og en eksta fryser, nå skal vi altså over til et høyt kjøleskap og en fryser. Jeg gleder meg til å kunne fylle et kjøleskap uten å måtte omrokkere hver eneste ting for å få plass og slippe å ha alt mulig stående utover benken.

Har noen anbefalinger?

Gammel 25-12-10, 23:04   #2
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøleskap

Kommer jo litt ann på hva du liker og hvor mye penger du skal bruke:-)
Jeg kan på det sterkeste anbefale Smeg! Har selv ett, og elsker det! Tar litt større plass enn vanlig, da det har litt tykkere dør og rundere former. Men, det tar designet på det igjen:-)

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 23:36   #3
Pamina

Pamina sin avatar

Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil ha så høyt som mulig, masse plass, med ikke for bredt, trappen det skal opp er ikke av de aller videste.

Gammel 26-12-10, 00:10   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Skal dere bære det opp selv?

Gammel 26-12-10, 09:50   #5
Pamina

Pamina sin avatar

Standard

Nei, vi bestiller hjem og med oppbæring

Tror jeg skal legge ut kombiskapet på Finn, det fungerer jo kjempefint fortsatt. Håper det er noen som vil ha det.

Gammel 26-12-10, 11:07   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mitt Gram-skap med svaldel nederst. Det har én stor dør, og svaldelen kan flyttes. Så har jeg frukt og grønt i bunnen.

Modellen finnes ikke mer, men de lager sikkert noe lignende.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 11:19   #7
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.elkjop.no/product/hviteva...gram-kjoleskap

Vi har dette fra Gram og er veldig fornøyd. Det er rent kjøleskap på 200 cm og er energiklasse A+ - tror det finnes i stål også. Vi kjøpte det til jul for 2 år siden og det er så deilig med et stort kjøleskap (vi har stor fryseboks i spisskammerset innenfor kjøkkenet).

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 23:47   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var du som la ut bilde av kjøleskapet i kaffebloggen, var det ikke? Eller tar jeg helt feil?

Hvilket kjøleskap var det dere endte opp med?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:23   #9
Pamina

Pamina sin avatar

Standard

Det stemmer at det var meg ja. Vi endte opp med et Bosch kjøleskap på 355 liter, og det er vidunderlig med plass inni der. Veldig stillegående og nevnte jeg masser av plass.

Her er link til det.
http://www.elkjop.no/product/hviteva...osch-kjoleskap

Gammel 15-03-11, 21:50   #10
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Der var det, ja! Takk!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 22:28   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et fra Bosch som ligner veldig på dette. Veldig fornøyd. Det er noe antibakterielt-opplegg også, men jeg har hørt at det ikke er så bra, men jeg aner ikke hva det er og hvorfor. Vi er iallefall fornøyde.

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det stemmer at det var meg ja. Vi endte opp med et Bosch kjøleskap på 355 liter, og det er vidunderlig med plass inni der. Veldig stillegående og nevnte jeg masser av plass.

Her er link til det.
http://www.elkjop.no/product/hviteva...osch-kjoleskap

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.