Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lekmer.no

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 23:01   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Lekmer.no

Hvorfor er det sånn at man må legge inn personnummer for å handle der?
Jeg valgte faktura istedetfor VISA fordi jeg ikke aner noe om nettbutikken, men da jeg skulle fullføre hadde jeg ikke sett at jeg måtte legge inn personnummer. Da fullførte jeg ikke bestillingen, for hvorfor må man oppgi det?
Blir skeptisk til sånn, jeg...

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:02   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekmer.no

For å kunne kreditt sjekke deg...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:03   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange steder krever personnummer når man skal ha faktura for å kunne kjøre kredittsjekk. Som regel slipper man det når man betaler med kort.

Gammel 29-12-10, 23:04   #4
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bestilte derfra her om dagen, oppga personnummer og fikk varene i posten i dag. Veldig ryddig og greit. Regner med at fakturaen kommer i posten om et par dager.

Gammel 29-12-10, 23:04   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Det er for å kunne kredittsjekke deg, ja. Har veldig god erfaring med den butikken!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:05   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg bestilte derfra her om dagen, oppga personnummer og fikk varene i posten i dag. Veldig ryddig og greit. Regner med at fakturaen kommer i posten om et par dager.

Jeg handlet også med faktura første gangen jeg handlet der, og da lå den i pakken.

When tomorrow comes
Gammel 29-12-10, 23:09   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg handlet også med faktura første gangen jeg handlet der, og da lå den i pakken.

Jeg har bare fått en "lapp" oppi, og den står det faktura på, men ikke noe kontonummer eller kid eller noe sånt. Bare at den er overført til klarna. Så da kommer det sikkert noe derfra tenker jeg.

Gammel 29-12-10, 23:11   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg har bare fått en "lapp" oppi, og den står det faktura på, men ikke noe kontonummer eller kid eller noe sånt. Bare at den er overført til klarna. Så da kommer det sikkert noe derfra tenker jeg.

Det gjør det nok da.

When tomorrow comes
Gammel 29-12-10, 23:12   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Aha, da er det derfor den plutselig dukka opp. Jeg skulle først betale med VISA, men siden jeg ikke ante noe om butikken tok jeg faktura. Men da bestiller jeg likevel. Takk for hjelpa!

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 08:42   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, de har både kjemisett og mikroskop! :vurderer å oppfylle barndommens ønsker:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.