|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinNei, Titanium er en Major.
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinDet ser ikke ut at til det er så veeeldig store forskjeller mellom Major Classic og Titanium Major eller hva det nå heter. Det er hvilket materiale selve maskinen er i (Classic er delvis plast, som sikkert 70-talls modellen din (som sikkert er make til den min mor har) mens Titanium er metall), og hvilket materiale bollen er i, og selvsagt futten i den (900W vs 1500W).
![]() |
#24 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinStørrerlsen er også ulik ser jeg. Titanum tar mindre plass på benken. Når jeg ikke får farget plast passer stål best til kjøkkenet. Med mindre det er veldig-vanskelig-å-holde-ren stål. Til hva trenger man ekstra futt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinHmm, jeg redigerte innlegget og la det til, men det kom visst ikke med.
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinJeg har både Kenwood Major og KA (på hytta). Er ikke helt enig i at KA er bortkastede penger, men om du er opptatt av at bollen skal være stor, så er Kenwood et helt korrekt valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskinDet er god plass til en Kenwood på benken vår - vi har jo en der fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Vi skal visst ha ny kjøkkenmaskin
I know - jeg baker hver dag - men synes av en eller annen grunn at det er praktisk. (Mindre deig, lettvint osv - vet at jeg omtrent er den eneste som synes det, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|