|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Er mine matmuffins sunne?Ja, det lurer jeg på og her er det så mange kloke hoder som kan vurdere det.
|
|
|
|
#2 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mine matmuffins sunne?Grunnrøra er en god basis til skolemat. Inneholder omtrent det samme som brød gjør, bare at brød innemellom inneholder ekstra enzymer, mer gluten og innimellom vegetabilsk fett |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Er mine matmuffins sunne?Jeg synes dette ser veldig bra ut, jeg!
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Er mine matmuffins sunne?Nam! De så gode ut.
Oi, kan du slikt! Så flink du er.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Er mine matmuffins sunne?Det hørtes sunt ut, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er mine matmuffins sunne?Mmmm. Hvor mye av ingrediensene bruker du (mel, bakepulver, havregryn) og dette kan settes i en stor ildfast form også, ikke bare sånne små?
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Er mine matmuffins sunne?Så veldig gode ut! Lurer veldig på målene da:-))) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Er mine matmuffins sunne?Målene ja. Til passe deig
|
|