Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode, knelange støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 08:21   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode, knelange støvletter?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for flere tips!

Er ikke Andeføtter-støvlettene veldig stive sånn at man lett får gnagsår, eller?

Aner ikke. De er altfor brede over lesten for meg, så jeg har dem ikke. Men jeg kan fortelle at jeg får gnagsår av omtrent alt. Så jeg går inn nye sko og støvletter ved hjelp av forebyggende compeed samt bomullspads på strategiske steder nedi hælkappen. Jeg husker også med gru de 5-cm-store blemmene jeg fikk av mine første DocMartens etter å ha gått med dem i fem minutter. Men når de først er gått inn, er de himmelske.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 08:35   #22
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvor har du kjøpt dem, da?

I London. :flyfille:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 09:21   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rieker har muligens noen.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 10:46   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Rieker har muligens noen.

Godt forslag! Finner disse på www.ramonaskosalon.no (nettbutikk og butikk på Grünerløkka):

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:56   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, takk! Hos Ramona hadde de jo egentlig en del aktuelle støvler ...

Gammel 04-01-11, 20:59   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er Riekerstøvlettene så billige? Er de ikke i skinn?

Gammel 05-01-11, 19:18   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo det tror jeg? Men er kanskje alt ettersom modell der også? vet ikke.. Står det ikke noe om det på den aktuelle modellen?

Bruker å vere gode sko iallefall.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 13:12   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Jeg var på min lokale Skoringenbutikk og prøvde blant annet støvlene under. De var alt for trange tilleggene mine. Det samme var samtlige av de andre støvlettene jeg prøvde.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg får vel bare fortsette å bruke de kjedelige Gaborstøvlettene mine med ekstra vidde i leggen, da.

Gammel 08-01-11, 13:27   #29
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes disse er fine. Fra Bianco. Ligner på et par jeg har, men mine er "skinnfarvet" ( ). Veldig gode å gå i, brede i foten og god vidde i leggen, synes jeg. Har medium brede legger, og har en del å gå på i denne modellen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 11:19   #30
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant disse på salg, og kom til å tenke på deg:

De er fra Art.

Gammel 15-01-11, 12:03   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

De var veldig fine, Agurk. Hvor har de dem?

Jeg har ennå ikke funnet noen vanlige støvletter som går utenpå leggene mine.

Gammel 16-01-11, 12:15   #32
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant de på salg hos Folk Malmö. Litt risky å kjøpe uprøvd kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.