Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva skjuler ringer under øynene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-11, 01:57   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hva skjuler ringer under øynene

Jada, jada, jeg vet at nok søvn er alfa og omega og at man skal drikke mye vann osv. Men nå i julen har jeg absolutt sovet nok, og jeg er like blå under øynene, de er litt posete og jeg ser dratt ut!

Jeg må ha en mirakelkrem, eller noe sminke som får meg til å se oppegående ut, jeg synes jeg ligner litt på zombiene jeg så på filmen Død snø forleden dag!

Og om noen nå sier at det er alderen og at jeg må leve med det så kommer jeg med denne altså:

Gammel 06-01-11, 02:04   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skjuler ringer under øynene

Mørke ringer under øynene kan også ha sammenheng med lavt stoffskifte.

Gammel 06-01-11, 02:07   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Mørke ringer under øynene kan også ha sammenheng med lavt stoffskifte.

Stoffskiftet mitt har vært litt svingende siste året, med tendens til å gå mot lavt, men så normalisere seg igjen. Autoimmun thyreoiditt som ikke er behandlingstrengende er visst diagnosen. Men øynene har vært slik i mange år altså (og da har stoffskiftet vært helt normalt), men nå har jeg blitt forfengelig nok til å ville gjøre noe for å skjule det.

Gammel 06-01-11, 02:17   #4
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:01.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 02:23   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg bruker Dior Skinflash og er fornøyd med den. Få hjelp til å velge rett nyanse første gang du kjøper.

Hva er det da? Krem? Concealer? Highlighter? :Prøver ut ord jeg ikke vet hva betyr:

Kan noen kanskje gi meg teskje-forklaringen først som sist?

Gammel 06-01-11, 08:57   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker YSL sin Touch eclat. Synes den er storveis jeg altså!
Touche éclat er en lett concealer som kommer i penselform. Den skjuler mørke ringer under øynene, myker opp linjer og demper rødhet rundt nese og på blemmer.

Gammel 06-01-11, 09:44   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Touche éclat er en lett concealer som kommer i penselform. Den skjuler mørke ringer under øynene, myker opp linjer og demper rødhet rundt nese og på blemmer.

Den er fantastisk. Den transformerer meg fra søvndeprivert monstersatanistpanda til halvveis anstendig arbeidstaker hver morgen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:05   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det du trenger er YSL Touch eclat, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:16   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Den er fantastisk. Den transformerer meg fra søvndeprivert monstersatanistpanda til halvveis anstendig arbeidstaker hver morgen.

Det var en god beskrivelse! Tror jeg også må ha meg en sånn en.

Gammel 06-01-11, 12:44   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg er mest fornøyd med Helena Rubinstein Magic Concealer.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 16:03   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Hva koster disse miraklene da? Er det noe å hente på å kjøpe det på nett, og i tilfelle hvor?

Gammel 06-01-11, 17:27   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker concealer fra Clinique og er veldig fornøyd med den. Skjuler mine mørke ringer og andre skavanker. (Av og til føles det som om jeg bruker den i halve ansiktet. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 17:28   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes også øyekremer som er drenerende. Ikke spør meg om hvilke, for jeg aner ikke, men jeg har har at de finnes.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:03   #14
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Magic Concealer kjøper jeg fraktfritt fra strawberrynet.com til under 200 kroner

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:09   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker øyekrem fra Clinique - All about eyes samt multi task concealer for eyes fra BareMinerals, jeg har "well rested". YSL Touch Eclat er forøvrig veldig god den også.

Sist redigert av Bomull : 07-01-11 kl 00:45.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:34   #16
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker mineralsminke fra i.d., derfor også concealer derfra. "Well rested" heter fargen jeg har og den er super. Jeg handler i.d.-produkter enten fra ebay eller fra www.limebeauty.com . Tror www.feelunique.com har salg på noe i.d. nå også?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:40   #17
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg bruker concealer fra Clinique og er veldig fornøyd med den. Skjuler mine mørke ringer og andre skavanker. (Av og til føles det som om jeg bruker den i halve ansiktet. )

Eg også, dvs. All about eyes. Eg har også denne YSL - penselen, og den er god den også, men mest fornøgd med kremen til Cliniue

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:23   #18
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Denne er lifesaver for meg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.