|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Hva skjuler ringer under øyneneJada, jada, jeg vet at nok søvn er alfa og omega og at man skal drikke mye vann osv. Men nå i julen har jeg absolutt sovet nok, og jeg er like blå under øynene, de er litt posete og jeg ser dratt ut!
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva skjuler ringer under øynene
Stoffskiftet mitt har vært litt svingende siste året, med tendens til å gå mot lavt, men så normalisere seg igjen. Autoimmun thyreoiditt som ikke er behandlingstrengende er visst diagnosen. Men øynene har vært slik i mange år altså (og da har stoffskiftet vært helt normalt), men nå har jeg blitt forfengelig nok til å ville gjøre noe for å skjule det.
|
|
|
#4 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjuler ringer under øynene... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:01. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Hva er det da? Krem? Concealer? Highlighter? :Prøver ut ord jeg ikke vet hva betyr:
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneJeg bruker YSL sin Touch eclat. Synes den er storveis jeg altså!
|
|
|
#7 |
|
etterpåklokest
|
Den er fantastisk. Den transformerer meg fra søvndeprivert monstersatanistpanda til halvveis anstendig arbeidstaker hver morgen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var en god beskrivelse! Tror jeg også må ha meg en sånn en.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneJeg er mest fornøyd med Helena Rubinstein Magic Concealer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneJeg bruker concealer fra Clinique og er veldig fornøyd med den. Skjuler mine mørke ringer og andre skavanker. (Av og til føles det som om jeg bruker den i halve ansiktet.
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneDet finnes også øyekremer som er drenerende. Ikke spør meg om hvilke, for jeg aner ikke, men jeg har har at de finnes.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneMagic Concealer kjøper jeg fraktfritt fra strawberrynet.com til under 200 kroner |
|
|
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneJeg bruker øyekrem fra Clinique - All about eyes samt multi task concealer for eyes fra BareMinerals, jeg har "well rested". YSL Touch Eclat er forøvrig veldig god den også.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 07-01-11 kl 00:45. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva skjuler ringer under øyneneJeg bruker mineralsminke fra i.d., derfor også concealer derfra. "Well rested" heter fargen jeg har og den er super. Jeg handler i.d.-produkter enten fra ebay eller fra www.limebeauty.com . Tror www.feelunique.com har salg på noe i.d. nå også? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Eg også, dvs. All about eyes. Eg har også denne YSL - penselen, og den er god den også, men mest fornøgd med kremen til Cliniue |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |