|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådDisse altså - Timberland har også fri frakt
![]() |
#62 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådTusen takk for svar, de var jo i grunn litt kule også. Hvilken størrelse er 36, eller kanskje jeg burde tatt et nummer større så jeg kan ha litt tykke sokker oppi.
![]() |
#63 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg har svarte Mukluker, brune Uggs og et par med ull inni fra Tamaris. Muklukene er varmest, Uggsa er mest behagelig og Tamisene er tøffest. Bruker alle 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetråd
36 = 5.5, 37 = 6 hos Timberland. Størrelsen er helt normal vil jeg si, men jeg tippet mellom to størrelser og gikk faktisk for den minste av de to. Det angrer jeg ikke på, for fôret utvider seg jo litt som man går inn skoene og de har blitt større enn de var da jeg kjøpte dem. De er jo også delvis av skinn, så man går de jo litt ut. Dog er det ikke store forskjellen på størrelsene her, og jeg burde nok gått opp en størrelse om jeg skulle bruke tykke sokker. Det liker jeg derimot ikke å gå med, og er knallfornøyd med å ha funnet et par sko der det heller ikke er nødvendig!
![]() |
#66 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko bildetråd
Jeg fikk de svarte til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
kamerat
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg hadde dødd uten Cate denne vinteren.
![]() |
#68 |
Sviiisj!!
|
![]() |
#69 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg har kjöpt meg disse fra Mou ogsaa. Finere enn Uggs synes jeg. Til dager det bare er kaldt og ikke sörpete: |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådOg her er det bildet jeg skulle vise frem. Av stövlettene uten kjendiser (tydeligvis hippe i Hollywood disse skoene): |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Har fått viljen sin
|
Det har jeg også tenkt. Mange ganger de siste ukene. Jeg bruker dem til skjørt og til kjole, til bukse, ute i lek med ungene og når jeg måker snø. Sålene er fantastiske på glatt føre også - noe jeg merker veldig godt når jeg tar på meg støvlettene jeg brukte i hele fjor vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
kamerat
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg så at de hadde brune Cate på G-sport på Byporten rett før jul.
![]() |
#74 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJa de tok inn flere da jeg ba dem bestille et par til meg, men det var visst veldig begrenset med farger og størrelser igjen hos distributøren. De finnes i grått også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg har siden begynnelsen av desember hatt på meg høye nesnalobber. Er en skikkelig frossenpinn, og disse er de varmeste vinterskoene jeg noengang har hatt. (For min del slår de også Sorel.)
![]() |
#78 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådEr det noen plasser de har gode tilbud på vintersko nå?
![]() |
#79 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg bruker kartankaene (tovede ullsko) mine mår det er på det kaldeste. Men jeg må ha noen som jeg kan bruke på jobb.
![]() |
#80 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: Varme, varme vintersko, bildetrådJeg har akkurat kjøpt meg disse: http://www.google.com/imgres?imgurl=...ed=0CFUQ9QEwBw |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|