Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg feriehus i Danmark!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 16:57   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg feriehus i Danmark!

Gjerne spesifikke hus - iallefall område.
Vi ønsker oss i nærheten av strand. Vi tar båten til fredrikshavn, så det har ikke nødt til å være HELt på motsatt side - men det kan godt være noen timer å kjøre.

Vi er fire voksne og fire barn. Barnas alder er henholdsvis 6-5-3-2

Vi har lekt litt med tanken om å ta fly nedover og så leie bil, men vil tro det blir dyrt.

Gammel 09-01-11, 17:02   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg feriehus i Danmark!

www.cofman.no

Vi leide av disse i sommer, og var kjempefornøyde. De har hus i hele Danmark. Vi bodde i Hejls, like utenfor Kolding. Fantastisk sted.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:13   #3
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har leid hos Dansommer 2 ganger, en gang på Fyn i Faaborg og en gang på Jylland like utenfor Sønderborg, på sydsiden av halvøya Als.

Veldig fornøyd (bortsett fra at været ikke var helt supert). Jeg vil anbefale østkysten med små barn pga at det ofte er store bølger på vestsiden. Våre barn var på alder med deres på turene våre, vi reiste begge ganger flere familier sammen.

Flotte strender, koselige byer og kort avstand til det meste. Vi var på Sommarland Syd, i Flensburg, Legoland, Odense inkl. lekeland, Kolding, slott (husker ikke navn men kjent slott på Fyn).

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:37   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har forøvrig vært i Danmark to ganger etter at storebror ble født. jeg har enda ikke badet der. Skeptisk til været, med andre ord.

Gammel 09-01-11, 17:51   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi var og badet på badelandet ved dette feriesenteret i fjor.

Feriesenteret så fint ut. Rett ved stranda og mye å finne på ved dårlig vær.

http://skallerup.dk/

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:54   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde forøvrig bra vær 5 av 6 dager i fjor. Selvsagt regn den ene dagen vi var i Legoland.

Danmark, 25 grader og vindstille - det var saker det... Jeg har lyst til å dra tilbake til sommeren. Får se hva kallen og poden sier om det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.