Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing av avsporingen - avvenning av nesespray

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 11:34   #21
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing av avsporingen - avvenning av nesespray

Men jeg har to kollegaer som påstår at de har måttet opereres, men jeg aner virkelig ikke noe om dette selv.

Gammel 05-01-11, 11:35   #22
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Han hadde vært lege i mange år, og sett mange nesesprayavhengige, men aldri noen som måtte opereres for noe.

Jeg kjenner ei som måtte det jeg altså.
Jeg har også fått høre at det er eneste muligheten for meg å bli helt bra på. Men det har kanskje mer sammenheng med den kroniske bihulebetennelsen?

Gammel 05-01-11, 22:43   #23
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg har vært gjennom flere avvenninger, og det som har funket her har vært å først gå over til barnevarianten, og så vente lengre og lengre mellom hver spray for så å ikke spraye noe på dagen, kun ved leggetid.
Det har også hjulpet å ikke være gravid.

Gammel 12-01-11, 17:06   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan går det nå, snipa?
Jeg tok en innrømmelse hos legen for noen år siden og fikk en spray som jeg skulle bruke for å avvennes. Husker ikke hva den heter.
I tillegg fikk jeg Nasonex for bruk ved forkjølelser, og den resepten har jeg fornyet et par ganger. En flaske har vart over ett år for meg, om ikke lenger. Nå var jeg fri og har brukt nesespray igjen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 17:17   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke hentet ut resepten før i går. Og sprayet meg når jeg la meg og har ikke vært tett siden det. Så jeg må ha litt mer forskningstid før jeg svarer.

Gammel 12-01-11, 17:22   #26
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sluttet to ganger før. (Jadda, jeg er på kjøret nå). Jeg har trappet ned til å kun bruke det om kvelden før jeg skal legge meg. Så har jeg hatt noen småkjipe netter før nesa har vært sånn passe bra.

Jeg har hørt om flere som har operert, en ting er sikkert, det skal ikke jeg. Det må da være bedre å presse seg litt på egenhånd enn å gå med digre tamponger i nesa.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.