|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
POP - hvordan er det i str?Ja, det lurer jeg på. Selger i butikken sa det var stort, men jeg synes ikke det så så stort ut egentlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: POP - hvordan er det i str?syns ikke det var stort i størrelsen hvertfall.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Synes ikke det er stort. Storebror er normal for alderen (4 år nå i januar) og han har 104 i vinterjakke, men den passer kun ut sesongen nå tror jeg, for den er bare akkurat passe. Vi har hatt mye yttertøy fra PoP og jeg har samme erfaringen med vinterdressene. Fleecejakkene har vært drøyere i størrelsen.
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: POP - hvordan er det i str?Ganske normalt i størrelsen, synes jeg.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: POP - hvordan er det i str?Jeg synes skall-jakka var stor og skall-buksa var liten. Begge i str 92.
|
|
|
#6 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: POP - hvordan er det i str?Jeg har samme erfaring som Huldra, buksa var litt liten i størrelsen og jakka litt stor.
|
|
|
#8 |
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Takk for mange svar. Da er jeg glad jeg ikke kjøpte skalljakken de hadde på tilbud i går, for jeg mente at den ville være i minste laget til min lange datter, selger trodde den ville passe. Hun er 125 cm og trenger nok 134. Ønsker jo at den skal passe frem til vinterjakken tas i bruk siden det er såpass dyrt. Klærne var forresten veldig fine, forelsket meg helt i dem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Hm. Det er ikke smått, det er romslig. Men ikke veldig stort sammenlignet med annet yttertøy. Jeg synes etterhvert det begynner å bli litt vanskelig å si om yttertøy er stort eller smått i størrelsen, for de fleste er egentlig litt store. Og i og med at jeg har brukt mye reima, er det det som er normalen i min verden, og reima er jo også litt stort.
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: POP - hvordan er det i str?Skallbuksa og vindfleecejakka er helt normale i str. Skalljakka er bittelitt stor i str, men ikke mye. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: POP - hvordan er det i str?De plaggene jeg har hatt, har vært romslige.
|
|
|
#12 |
|
Sv: POP - hvordan er det i str?De var i alle fall fine! Jakken jeg så på kostet 799,- Ser at HH tech jakke koster 699,- hos G-Sport, så da kan det godt hende det heller blir POP på henne. Vurderer Skogstad også, men ser ikke ut som de har allværsbukser? Vårkolleksjonen er på nett nå, men altså ikke slike bukser. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Dressene er etter min erfaring noe rommelige. Resten ganske så normalt.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Jeg kan ikke tenke meg at skogstad ikke har bukser. Men de er stivere enn POP og ikke riktig så slitesterke.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: POP - hvordan er det i str?Har venninner som sier at de syns POP er stort, jeg syns det er vanlig. Syns heller ikke jakkene er romslige. Har en vindfleece i str 110. Den er for liten til gutten min på 4,5 år og litt stor til 2,5 åringen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: POP - hvordan er det i str?
Vindfleecejakkene er slett ikke store. Men allværsjakkene er ganske romslige. Jeg synes ikke de er enormt lange i ermene, men de er ganske vide.
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: POP - hvordan er det i str?Jeg synes klærne er gedigne i størrelsen, kanskje særlig ulltøyet. Lillebror her i huset kunne bruke str. 74 i vindfleece da han var nærmere 2.
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: POP - hvordan er det i str?
|
![]() |
|