|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvordan er Cupcake vinterdress i størrelsen?Noen som vet?
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Cupcake vinterdress i størrelsen?Jeg har bare hatt Cecilie Westh dress, men det er det samme som nå heter Cupcake. Dressen vi hadde, var stor i størrelsen, og har inntrykk at de vanlige klærne til Cupcake er gode i str. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan er Cupcake vinterdress i størrelsen?Jeg har cupcake vinterjakke, og den er egentlig ikke så veldig stor i størrelsen. Jeg er vant med at jakker og yttertøy generelt er litt større enn "vanlige" klær, men jakka er altså ikke spesielt stor. Den er str. 80, og sitter som et skudd på guten på 15 måneder.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan er Cupcake vinterdress i størrelsen?Har ikke hatt yttertøy fra Cupcake, men innertøyet er hvertfall en tanke smått i størrelsen. Det er litt kort og bredt i fasongen.
|
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvordan er Cupcake vinterdress i størrelsen?Har hatt ytterjakke til klumpen i cupcake. str 86 som han brukte i fjor(da var den stor) og den har passet helt til nå.
|
![]() |
|
|