|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?
Jeg vil tro de alle er like i fasongen sånn ca. Tenker jeg bestiller 134 og en bukse. Hun må nok uansett ha to skift siden det ikke kommer til å bli brukt hel dress på skolen. De har uteskole en dag i uken. Så blir det kanskje et POP eller Skogstad sett i tillegg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
bits and pieces
|
Sån til info som røyk buksa rimelig kjapt her. Dvs det ble hull i bretten nede liksom. Kom aldri så langt at jeg reklamerte siden butikken jeg kjøpte den i ikke er i nærheten.
|
|
|
|
#24 |
|
Samme hos oss, men på kneet på en bukse og baken på den andre. Tipper jeg går for HH tech jakke og POP bukse. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja, det tror jeg. Var innom G Max etter jobb og så på de HH tech jakkene de hadde, 699,- 134 er mer enn stor nok. Likte ikke fargen de hadde der, da, litt trist, så bestiller i så fall heller på www.sportman. Men da bør jeg jo bestille mer, for det kommer jo frakt og oppkrav i tillegg, så jakken blir endel dyrere. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Heller mot POP, jeg, hvis fargene er finere enn på HH. Vil uansett ha POP bukse siden jeg ønsker bukse med seler. |
|
|
|
![]() |
|
|