|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Færre boliger til salgs enn normalt?Etter å ha fulgt med på finn.no i en årrekke har jeg bitt meg merke i at det er langt færre boliger til salgs nå enn i fjor på samme tiden. Og jammen hadde jeg rett.
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Det er definitivt ferre boliger til salgs nå ja. Her oppe er det ingen (bortsett fra på et nytt boligfelt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Er mindre boliger i Trondheim også, av alle typer. Vi venter på bygging av hus og i mellomtiden ser vi jo selvsagt etter hus for å se om vi har gjort et bomkjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Ser man det.
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Jeg har ikke fulgt så godt med, men jeg har lagt merke til at de boligene som har vært til salgs på feltet vårt alle har blitt solgt dagen etter siste annonserte visning. Så det er lett å selge hvertfall. Jeg vet ikke noe om pris, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Har inntrykk av at boligene her enten går til takst eller way over takst. En kompis solgte til takst på tirsdag, overrasket over at den ikke gikk for mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Absolutt færre boliger som ligger ute på finn nå enn tidlligere her i området.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Januar sies å være en rolig periode på boligsalgsfronten. Dog, en leilighet rett over gata for oss gikk over en halv million over takst i går! :shock: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Problemet med boligmarkedet er vel at det ikke settes opp så mange nye boliger så folk beholder det de har.. Men de spår jo at markedet skal opp 8% i år som i fjor på eksisterende boliger.
![]() |
#12 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Vi har bolig tilsalgs nå, og til tross for få boliger på markedet ,solgte vi ikke etter første visningsrunde
![]() |
#13 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Jeg ser her i området vi bor, så har det vært utrolig lite det siste halvåret. Det som har kommet, har gjerne gått veldig raskt. Eneste jeg har sett liggende ute siste måneden er noen nye boliger som skal settes opp (små boliger, mikrotomter og høy pris).
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Ganske labert her i byen også, til sammenligning med tidligere år. Få eneboliger, ingen aktuelle for oss, mest hybler, leiligheter og mindre rekkehus.
![]() |
#15 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Færre boliger til salgs enn normalt?Det er utrolig lite til salgs i bydelen vår i Oslo, så det er bra at vi bare følger med for moro skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|