|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Mgp 2011!Jeg er egentlig ingen fan av Mgp jeg altså, men jeg kikker nå på det alikevel.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Mgp 2011!Gatas Parlament var bare tragisk syns jeg. Rett og slett.
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mgp 2011!Traurige greier i kveld. Jeg liker Helene Bøksle, men vi har da sendt nok huldre/alver videre i MPG nå? Det beste musikkinnslaget var med Keep of Kalessin og Rybak.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mgp 2011!Puppedama: pinlig og falskt. Guns & boys er sikkert er velkjent tema når man vokser opp i hells angels.
![]() |
#18 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mgp 2011!Heldigvis har ikke jentene oppdaget dette så her holdt vi oss laaangt unna NRK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Mgp 2011!Erkekjedelig, og jeg er enig med meg selv i at popsanger der minst halvparten er anstrengt falsettsang er aldeles oppbrukt, og i tillegg umaskulint og irriterende masete å høre på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mgp 2011!Jeg måtte fnise litt av Marius og Pernille altså. Ikke bare var låta lik Robbie Williams og Kylie Minogues "Kids", men både klær og scenografi var nesten det samme som i videoen. Og jaggu slo de til med biter av den samme koreografien også!
![]() |
![]() |
|
|