|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil til niåring?Vi har gått for billig og solid mobil fra Clas Ohlson, men har gått over til One Call faktura i stedet for kontantkort. Der har de 90 SMS og 120 ringeminutter gratis hver måned. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil til niåring?Store M har en Samsung Corby, og venter spent på å overta en iPhone 3gs. Han bruker den stort sett til å ringe og gi beskjed når han er kommet seg vel hjem fra skolen ...
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Mobil til niåring?
Lillebror lader sin to ganger i uka. Jeg synes ikke det er dårlig.
Niks. Perfekto for små hender.
Det vil nok være enda mer populært. |
|
|
|
#26 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Mobil til niåring?iPhone er litt for skjøre som skoletelefoner, synes jeg. Litt vann i sekken, eller en oooops! i bakken så er den ødelagt. Arve en gammel en er greitt, men jeg ville aldri kjøpt en ny iPhone til noen under ungdomsskolealder.
|
|
|
|
#27 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil til niåring?Da vår 9 åring fikk mobil for et drøy år siden, så valgte vi å la han bruke en av de gamle vi hadde liggende. Han er en gutt som er høyt og lavt, og som ikke tenker så nøye på hva han har i lommene når han leker, så for hans del så ble dette løsningen. Vi ville rett og slett ikke legge på han det å skulle ha ansvar for en ny og dyr telefon.
|
|
|
#30 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil til niåring?Vår 8-åring fikk telefon i høstferien i fjor, en Sony Ericsson W-et-eller-annet. Skyvetelefon. Sånne klapptelefoner inbiller jeg meg at vil gå fort i stykker? Hun bruker kameraet og musikkspilleren mest. Vi har telenor kontantkort som inngår i fri familie, og jeg har fylt opp kortet en gang siden høstferien, så hun bruker den ikke så mye til å ringe med. |
|
|
|
![]() |
|
|