|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Jenta sliter ut alt tøyJesusmariaogjosef altså!!!!
|
|
|
#2 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jenta sliter ut alt tøy...Eldste min er også slik.Men PoP dressen har hun ikke klart å bruke opp. Man får vel ikke gjort så mye enn å kjøpe inn?
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyMen hvordan oppfører hun seg da? Jeg mener, hva driver hun med? Jeg synes egentlig det går an å be en såpass stor jente roe seg litt ned fra aktiviteter som tydelig ødelegger klær. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jenta sliter ut alt tøyJeg er litt enig med Apan her altså.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jenta sliter ut alt tøyJa, det lurer jeg også på, hva gjør hun? Hun er jo skolebarn? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyKjøper klær på H&M, name it og europris. Noen barn sliter tøy noe vanvittig, og da må man nesten økonomisere litt.
|
|
|
#7 |
|
Helt konge
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyOm barnet ødelegger med vilje sier man jo i fra, men om barnet er litt over snittet aktiv og sliter klær på grunn av mye lek med fart i er det jo drøyt å be barnet om å roe seg. Ikke at jeg tror det hjelper. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Jenta sliter ut alt tøyJeg syns også man kan be ei så stor jente om å passe på i lek. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyVi har også en sånn. Og her er det å være fysisk aktiv så bra for psyken på oss alle at vi tar slitasjer på strak arm og kjøper inn billige klær så hun faktisk kan utfolde seg akkurat som hun vil.
|
|
|
#11 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøy
Veldig enig.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyJeg tenker ikke på å begrense seg i leken, men med det omfanget som beskrives i hovedinnlegget på klær av alle merker, synes jeg det høres ganske ekstremt ut. Storebror går i friluftsbarnehage og er ganske frisk av seg, ikke i nærheten noe tilsvarende. Slitasje nederst på ermene har vel ikke noe med utfoldelse i lek å gjøre? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Definitivt. Er ho så aktiv at ho sliter såpass med klær, så har ho sikkert behov for å få utløp for energien gjennom leik av fysisk art. Me har aldri hatt same problem, så eg har ikkje kjent frustrasjonen på kroppen, altså. Eg tenker umiddelbart at løysinga er billigare klær.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Forsåvidt enig, men jeg lurer også på hva hun egentlig gjør som sliter så på klærne..?
|
|
|
|
#15 |
|
I mål
|
Det var det jeg også lurte på. Jeg mente ikke nødvendigvis at HI måtte be jenta begrense seg, jeg lurte bare på hvordan hun fikk det til. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jeg har en nesten 6-åring, jente, som også sliter endel på klær. I år har hun reima tec + dress, vises ikke at den er brukt. Jonathan dressen i fjor hadde tendenser til hull flere steder, veldig slitt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: Jenta sliter ut alt tøyDet å slite hull på nøstebarn ullribb er ingen prestasjon egentlig. Det kan man fint greie hvis man bruker dem litt uvørent. Og noen unger får hull på alle knær, sånn er det bare. Men yttertøyet virker som får veldig hard medfart hvis hun sliter hull på en ticketdress på notime. Jeg er vant til at slike dresser varer et par-tre sesonger uten at det går hull på dem, og da er de også hard bruk med skliing på buksebaken.
|
|
|
#18 |
|
lider av tastleksi
|
Hvis hun er som min jente er svaret "Vet ikke, det bare ble sånn helt av seg selv." og ja, det bare blir sånn.
|
|
|
#19 |
|
Min jente får hull på klærne på longsene, vet heller ikke hvordan det skjer sier hun. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jenta sliter ut alt tøyReimatec+ burde være dressen for henne, Nøstebarn synes jeg er veldig lite slitesterkt så det overrasker meg ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|