|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Trenger oppskrift på saftig, halvgrovt brødJeg og mannen elsker Mim sitt brød, men 5-åringen har, etter flere måneder, enda ikke trykket det til sitt hjerte. Han liker best "litt lysere brød" som han sier, og blir überlykkelig om han får fersk kneipp i stedet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, valgfritt brødJeg gjør som regel rundstykker for jeg synes de holder seg bedre, men de tar jo litt mer plass i fryseren. Jeg har ikke noen bra oppskrift for jeg bare synser litt når jeg baker, men har alltid heller litt løs deig enn for fast. Hva med Nennes grove rundstykker? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fornøyd
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, valgfritt brødHaha, valgfritt brød! iPad har også autocorrect.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, valgfritt brødVil bare presisere at jeg tenkte på Nennes grove. Jeg har aldri gjort det som brød, men det går jo helt sikkert helt bra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger oppskrift på saftig, halvgrovt brødJeg anbefaler alt fra Marit R. Westlie. Jeg har til gode å bake noe etter hennes oppskrifter som ikke blir vellykket.
|
|
|
#9 |
|
Fornøyd
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, halvgrovt brød
Er det bare å google?
|
|
|
#10 |
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, halvgrovt brød
Inntil nylig lå mange av oppskriftene hennes ute på nett. Nå har hun fjernet dem, og startet en blogg istedet. Den har ingen brødoppskrifter.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Trenger oppskrift på saftig, halvgrovt brødHm. Forsiden til www.mrw.no er fjernet, men jeg fikk da opp oppskrifter likevel.
|
![]() |
|
|