|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Crocs er også definitivt kjerring, verst er det når man har farge som matcher antrekket forøvrig.
![]() |
#42 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Crocs er behagelig på jobb
![]() |
#44 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?[quote=Joika;2632535]For meg er det mer mennesket enn klærne som er kjerring. Syntes ofte korte ustylede "tidløse" frisyrer fort kan bli litt kjerring, men det gjelder ikke alle. Legger man på veldig klassiske briller på denne looken og null sminke, så blir det fort enda mer kjerring.... Slenger man da på en plain genser og litt formløs olabukse, så er man enda mer nær. Det er også viktig for looken å droppe det meste av tilbehør og bling, samt unngå fargerike klær.
![]() |
#45 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Kjerring er vel kanskje litt 'tantete' Er redd jeg kan være litt kjerring i manges øyne, siden jeg er såpass uspennende.
![]() |
#46 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?
![]() |
#49 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Alt kan bli kjerringklær, spørs helt hvem som bærer klærne og hvordan hår, sminke osv er. Jeg synes damete klær er skikkelig kjerring... Brede store belter med gull og paljetter... dyreprints på ALT, Bergans-jakker til annen bruk enn fjell-skog og lufting av bikkja... Ja og UNO er skikkelig kjerring, PM og Vivikes også...
![]() |
#51 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Mariebuksen det er lagt inn bilde av tidligere var det første som falt meg inn.
Det er det ikke det så! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?men jeg tenker litt nå. Er ikke kjerring blitt veldig in igjen? Jeg tenker for eksempel på serien gossip girl og hun blair. Hun er jo nærmest blitt et mote ikon. Men du verden noen som har sett de klærne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Jeg har bikket 30 med en viss margin. Det er klart at jeg kler meg litt "kjerring"-ete, sammenlignet med 20-åringer. Noe annet skulle jo tatt seg ut.
![]() |
#54 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Det er helt sikkert de som mener at jeg kler meg som kjerring. Noe av dette skyldes at jeg er overvektig og at det er langt lettere å få tak i store størrelser i kjerringbutikker.
![]() |
![]() |
#55 |
maler
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Er kjerring=voksen? Jeg prøver å få grepet på det her.
![]() |
#57 |
ej ikke møjkets heije
|
Ja. Og det tenker vi fordi vi er i 30-årene (eller deromkring).
![]() |
![]() |
#58 |
maler
|
Meget mulig. Det er jo forskjell på slik jeg kler meg og slik tenåringene kler seg. Men jeg ser ikke stor forskjell på meg og de på 20 eller mamma på 50 for den saks skyld.
![]() |
|
|