Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er kjerringklær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-11, 22:19   #41
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er kjerringklær?

Crocs er også definitivt kjerring, verst er det når man har farge som matcher antrekket forøvrig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:20   #42
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Crocs er behagelig på jobb Kjerring eller ikke. Men, jeg har svarte da.

Gammel 17-01-11, 22:20   #43
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det som er vist her er kjerringmote, men så har vi også damemote.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:40   #44
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

[quote=Joika;2632535]For meg er det mer mennesket enn klærne som er kjerring. Syntes ofte korte ustylede "tidløse" frisyrer fort kan bli litt kjerring, men det gjelder ikke alle. Legger man på veldig klassiske briller på denne looken og null sminke, så blir det fort enda mer kjerring.... Slenger man da på en plain genser og litt formløs olabukse, så er man enda mer nær. Det er også viktig for looken å droppe det meste av tilbehør og bling, samt unngå fargerike klær.

Kjerring for meg er en person som ser litt ut som en "grå mus", rett og slett.

Så en jente der jeg jobber som hadde på seg en skikkelig "kjerringkjole", men hun hadde kult hår og fint tilbehør, samt noen KILLER støvletter til å dø for.. det så bra ut. [/quote

Helt enig i dette, er egentlig personen som er kjerring eller ei. En kul dame kan faktisk være lekker i en kjerringkjole m det rette tilbhøret. Synes også at ustelte frisyrer(gjerne korte) helst m litt grått i er kjerring..

Gammel 17-01-11, 22:47   #45
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kjerring er vel kanskje litt 'tantete' Er redd jeg kan være litt kjerring i manges øyne, siden jeg er såpass uspennende.

Selv om jeg har gått til tider høyt ut og annonsert at OM ikke er klær for meg, så synes jeg ikke det er kjerring. Synes mange er veldig flotte i noen av de klærne. Men for meg er det helt fremmed å kle seg i masse volanger og blonder.

(men hvem vet, om jeg klarer å nå ned til størrelse 38-40 - kanskje endrer jeg klessmak når mulighetene øker??)

Gammel 17-01-11, 22:50   #46
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg dauer av denne tråden!
Jeg syns ikke OM og denslags er kjærring i det hele tatt jeg. Jeg liker noe av det, men en del kan bli litt flagrete for min smak. Vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det egentlig.

Uno og designforumklær er litt sånn flagrende det også, men på et mer middelaldrende vis kanskje.

FOr å få skikkelig kjærringpreg over det må man gå i dameklæravdelingen på Sparkjøp. Der er det jammen mye lekkert du. Med dyremønster alà sebra, leopard osv, gjerne pyntet litt ekstra med litt glitter og stener.

Ellers syns jeg enkelte ecco-sko er skikkelig kjærring. Men ikke alle altså, jeg understreker det.

Gammel 17-01-11, 22:52   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klingel pleier ha brukbart utvalg av "kjerringklær".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 22:54   #48
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Klingel pleier ha brukbart utvalg av "kjerringklær".

Ouch, der var det mye lekkert ja

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 00:28   #49
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 18-01-11, 00:38   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Alt kan bli kjerringklær, spørs helt hvem som bærer klærne og hvordan hår, sminke osv er.

Jeg synes damete klær er skikkelig kjerring... Brede store belter med gull og paljetter... dyreprints på ALT, Bergans-jakker til annen bruk enn fjell-skog og lufting av bikkja... Ja og UNO er skikkelig kjerring, PM og Vivikes også...

Gammel 18-01-11, 01:23   #51
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mariebuksen det er lagt inn bilde av tidligere var det første som falt meg inn.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Og velur-joggedressen er definitivt kjerring.

Den som er så godt å daffe rundt i hjemme!

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Crocs er også definitivt kjerring, verst er det når man har farge som matcher antrekket forøvrig.

Det er det ikke det så! Mine Pirates of the Caribbean crocks jeg bruker på jobb er så fine så.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 06:39   #52
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

men jeg tenker litt nå. Er ikke kjerring blitt veldig in igjen? Jeg tenker for eksempel på serien gossip girl og hun blair. Hun er jo nærmest blitt et mote ikon. Men du verden noen som har sett de klærne?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 07:32   #53
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bikket 30 med en viss margin. Det er klart at jeg kler meg litt "kjerring"-ete, sammenlignet med 20-åringer. Noe annet skulle jo tatt seg ut. Men om min klesstil er representativ for "kjerring-stil"? aner ikke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 08:00   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt sikkert de som mener at jeg kler meg som kjerring. Noe av dette skyldes at jeg er overvektig og at det er langt lettere å få tak i store størrelser i kjerringbutikker.

Gammel 18-01-11, 08:07   #55
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er kjerring=voksen? Jeg prøver å få grepet på det her. Når jeg sier kjerring, tenker jeg på eldresentermote nemlig.

Gammel 18-01-11, 08:10   #56
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg tror egentlig det er litt kjerringaktig å kalle andres klær for kjerringklær.

Og Sybil synes jeg er kjerring!

Gammel 18-01-11, 08:12   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er kjerring=voksen? Jeg prøver å få grepet på det her. Når jeg sier kjerring, tenker jeg på eldresentermote nemlig.

Ja. Og det tenker vi fordi vi er i 30-årene (eller deromkring).

20-åringer synes at vi kler oss kjerring, for vi er jo så gaaamle.

Gammel 18-01-11, 08:14   #58
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja. Og det tenker vi fordi vi er i 30-årene (eller deromkring).

20-åringer synes at vi kler oss kjerring, for vi er jo så gaaamle.

Meget mulig. Det er jo forskjell på slik jeg kler meg og slik tenåringene kler seg. Men jeg ser ikke stor forskjell på meg og de på 20 eller mamma på 50 for den saks skyld. Det kan skyldes at jeg er moteblind eller det kan skyldes at det ikke er så stor forskjell.

Gammel 18-01-11, 09:02   #59
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er på tide å ta frem Mariebuksen igjen.

MYE EYES!! MY EYES!!!!

El Naturista-sko kjerring? Det er det vel ikke!

Gammel 18-01-11, 09:03   #60
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

El Naturista-sko kjerring? Det er det vel ikke!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.