|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Dette blir omtrent som å diskutere hva som er harry. Jeg tror ikke jeg har samme definisjon av kjerring som hun som påstår at El Naturalista er kjerring. Ei heller Odd Molly. Kjerringklær er for meg klær som får en til å se ut som ei kjerring, omtrent som den stilen min mor har (og har hatt siden jeg var liten). Klær som får en til å se eldre ut enn en er, kanskje? Type Mariebukse er veldig kjerring for meg. Og spisse sko meg tynn hæl, permanentet hår som er rullet opp og sprayet med masse Elnett. Og gammel parfyme. Ugh.
![]() |
#62 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Denne tråden har virkelig massert lattermusklene! Har til og med sølt morgenkaffe over halve pulten såpass godt lo jeg. Himmel og pannekake så mange morsomme innlegg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Kjerring handler ikke om alder. Det går fint an å ha kjerringstil i tjueåra, og det går an å ikke ha det når man er åtti. Og da tenker jeg ikke på "eldresenterstilen". Jeg vet om mange typer plagg som jg syns "er kjerring", men siden det blir litt som å ramse opp Harry navn, skal jeg la det være. Men crocs altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?
Det er faen meg det dummeste jeg noen gang har lest! Nek!
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Å kle seg etter alder betyr ikke at man på et tidspunkt må begynne å iføre seg formløse plagg i farger man ikke kler. Man trenger ikke bli kjerring hvis man ikke vil, det er ikke alderen som avgjør. Med alderen blir mange mindre opptatt av utseende og mer av komfort (=> bukse med strikk i livet og kanskje droppe bh-en siden den strammer), det er vel derfor man finner flere kjerringer blant eldre enn yngre. |
![]() |
![]() |
#66 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Jeg synes det blir kjerring når det "tipper over kanten". Les: dame i 50-årene i pinetrang, slitt, hullete Fornarina-bukse, hvite knehøye støvletter med stiletthæl og en mengde nagler/maljer, store belter, nevnte pelsvester, masse smykker som skriker om kapp om oppmerksomheten. Samme damer er gjerne veldig solariumsbrune, med ullaktig, ihjelbleket hår. Too much of everything, liksom.
![]() |
#67 |
maler
|
Åh ja, jeg husker en tråd på NM da jeg konkluderte med at jeg er harry.
![]() |
#68 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Ett enkelt plagg gjør ingen kjerring i mine øyne. Det er totalpakken og summan av kardemumman som avgjør.
![]() |
#69 |
maler
|
Nå står du i fare for å pådra deg rødprikkstorm her.
![]() |
#71 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Slike uformelige, posete klær med store mønstre ...laget av tekstiler de ikke kan bruke til stort annet. Gjerne også litt "stramme" cardigans mm. med digre gullknapper og lommer med klaff. Type lange tunikaer over lange skjørt eller vide bukser osv.
![]() |
#73 |
Helt konge
|
Ja tenk at noen aldri gidder å sminke seg, bruker mørke kraftige briller, har kort hår og atpåtil ikke har helt kontroll på kiloene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
intro
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Det er ikke samme bruker, Nabojenta - den tråden er startet av mamaria.
![]() |
![]() |
#78 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#79 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva er kjerringklær?Jeg må innrømme at det er noe ved El naturalista skoene som gir meg litt assosiasjoner til de gode, gamle fotformskoene og da tipper man fort over i kjerring-kategorien...
![]() |
#80 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det er jeg veldig enig i. Det er totalen som er avgjørende |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|