|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Evt. hvilken lengde som tilsvarer skostørrelse?
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Evt. hvilken størrelse er mest vanlig når de er 12 måneder?
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Takk for svar. Etter litt googling på engelsk ser det ut til at 20 er ganske vanlig ved 9-12 måneder.
|
|
|
#5 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Du må nesten måle. Mine er også små, og har brukt ca str 20 ved 12 mnds alder.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Innser at jeg må vente med å kjøpe sko ja.
|
|
|
#8 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Her brukte storesøster str 18-19 ved 12mnd, og lillesøster brukte str 20.
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Storebror brukte 24 da han var 13 måneder, lillesøster 22.
|
|
|
#10 |
|
I endring
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Lille frøken måtte ha 18 i de første skoene og nå over ett år etter er hun fremdeles ikke kommet lengre enn maks str 22.
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Ja, for å bidra mer til den totale forvirring - en av guttene mine brukte str 18 til han var nærmere to år. Og storebroren startet rett på str 22. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Tror vi har hatt spredning på 19 - 24 eller noe her i huset...
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?
Min erfaring også. Eldste hadde str. 17 når hun var 12 mnd, men har ganske stor str for høyden sin nå. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Ikke så enkelt det der, min jente på 10 mnd har iallefall god plass i sko str. 18. Hun er ikke spesielt stor da. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Ja, jeg mener nemlig at vi kjøpte førstesko til storebror i str. 19, og han bruker 29 nå, så han har store føtter for alderen nå.
|
|
|
#20 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oversikt over ca. alder og skostørrelser?Mine snupper begynte begge med str 19 da de begynte å gå (12 mnd). Neste par ble str 20....endel måneder etterpå. |
|
|
|
![]() |
|
|