|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finnes Sorel/Kamik i mindre enn str 24?...og kan de være egnet ut sesongen for en krabat på 18 måneder, av den aktive typen, men som lett blir kald på hender/føtter?
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Finnes Sorel/Kamik i mindre enn str 24?De er for tunge og stive til så små barn spør du meg. Storebror fikk et par da han var 1,5 år. han fikk totalt panikk. Forøvrig er min erfaring at de ikke er SÅ varme da..
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Finnes Sorel/Kamik i mindre enn str 24?Tunge og stive høres ikke bra ut. Nå har hun Kavat i str 21, men jeg må få målt føttene hennes, for de begynner kanskje å bli litt knappe. Hun er forresten ikke særlig glad i sko; lakkskoene i jula fikk hun hysterisk anfall av, og dersom jeg tar på henne vanlige tøfler, står hun og stirrer på dem, evt. tar dem av seg.
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Finnes Sorel/Kamik i mindre enn str 24?Spør om skobutikken har en slik målesåle i papp. Evnt tegn opp en selv. Kjekt å ha hjemme. Vi har en i papp fra Eurosko, tror det står Ponni på den. Ettåringen her begynte på str 21 i høst og er nå på 23...
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes Sorel/Kamik i mindre enn str 24?Jeg har et par kavat i str 22 til salgs. Knapt brukt.
|
|
![]() |
|
|