Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ignorante tullinger! (Om Frp's syn på klimaendringene)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 16:32   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ignorante tullinger! (Om Frp's syn på klimaendringene)

Ja, jeg vet ikke helt om det går an å kalle dem noe annet.

Eller hva sier dere: http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?A...YHET/102260460

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 16:40   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ignorante tullinger! (Om Frp's syn på klimaendringene)

sier jeg bare.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 16:46   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er så smarte. Sukk. Tenk å få prokreere med en slik en, tenk så glupe unger jeg hadde fått da!

Gammel 26-02-07, 16:52   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

At FrP ikke trodde klimaendringene var menneskeskapt var jeg klar over, det står jo i programmet dems.
Men jeg regnet faktisk med at de kanskje revurderte litt etter klimaraporten som ble lagt fram av/i FN, men det har de tydligvis ikke gjort.
Men om de vil ha billigere bensin osv passer jo dette dårlig inn.
Når t.o.m Bush administrasjonen tar dette til seg så synes jeg det sier det meste.

Gammel 26-02-07, 17:25   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, for noen støllinger. Flere og flere forskere støtter teorien om at menneskene kan bidra til klimaendring. Polisen ved Grønland minker stadig, og det vil føre til at saltinnholdet i havet blir mindre. Dette fører til at golfstrømmen ikke blir tilstrekkelig tung til at den synker ned, og dermed ikke blir sluttet. Dette vil igjen bety at den vil finne en annen vei, og da får vi den ikke opp langs norskekysten. Det blir kaldere og kaldere og det vil ikke bli mulig å dyrke noe, og lofotfisket blir en saga blott.

Gammel 26-02-07, 17:29   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud som de driter seg ut.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:29   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

. Polisen ved Grønland minker stadig, og det vil føre til at saltinnholdet i havet blir mindre.

.... Jeg leste dette og tenkte politiet på Grønland jeg....

Gammel 26-02-07, 18:34   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Gjett hva jeg leste første gangen?

Gammel 26-02-07, 18:34   #9
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det tenkte jeg ikke på. Hehe. Hele innlegget ble skrevet litt i hurten og sturten for dette provoserer meg såpass at jeg blir litt affektiv. Så forresten en dokumentar om akkurat dette igår kveld.

Gammel 26-02-07, 19:37   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lukk øynene, stikk fingrene i ørene, syng lalalalalalala... og håp at FRP forsvinner -
akkurat slik klimaproblemene gjør om vi lukker øynene, stikker fingrene i ørene osv...

Og jeg syns fremdeles det er leit at Ulf Erik Knudsen er en politisk dust, for han er faktisk en utrolig hyggelig mann. (Kjente ham via min gamle jobb.)

Gammel 26-02-07, 23:21   #11
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det tenkte jeg ikke på. Hehe. Hele innlegget ble skrevet litt i hurten og sturten for dette provoserer meg såpass at jeg blir litt affektiv. Så forresten en dokumentar om akkurat dette igår kveld.

Om politiet på Grønland??

Gammel 26-02-07, 23:38   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Selvsagt.

Gammel 26-02-07, 23:44   #13
Elin

Elin sin avatar

Standard

Er det forresten noen av dere som har lest "An inconvenient truth" av Al Gore? Den fikk vel Oscar i natt også.

Gammel 27-02-07, 15:13   #14
Pippilotta
Passiv

Standard

Ja,disse Frp-folka altså....

Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 15:13   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Here we go again.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.