|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettet
Jeg er helt enig i mye av kritikken, og ønsker ikke at mitt barn gjør noe sånt. Men jeg syntes det er fint at foreldrene har deltatt aktivt og passet på at ting går greit for seg (så langt man kan påstå at dette er greit). At de har opprettet firma for å administrere det hele må jo bare være positivt, de velger tross alt tjene penger i lovelige og kontrollerte former. Bra lærdom for Voe det. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Janteloven er en pussig ting å dra frem når du tydeligvis misset det som var poenget med tråden. At hun gir ut plate er så sin sak, poenget var derimot at jeg stusser på at man velger å legge ned bloggen pga. negative kommentarer, for så å starte på musikkarrieren med utspill fra produsenten om at "hun kan jo ikke synge så bra" - jeg vil på ingen måte tro at tilbakemeldingene blir noe mildere nå. Derimot kommer forsåvidt selvfølgelig endel av de kommende negative tilbakemeldingene til å bli gitt av mennesker som ytrer seg med fullt navn - mulig det er lettere å takle? |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Leser
|
Men hvor er det de skriver plateanmeldelser som er like råe som bloggkommentarer? Jeg leste litt av anmeldelsene til Rybak sin siste plate, og selv om terningkastene var elendige, var kommentarene ikke helt ... ehe ... usiviliserte. Folk sier det samme overalt, men ikke like direkte.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetBloggen er jo rimelig intetsigende for oss over 20 vil jeg tro, at noen trenger å slenge stygge kommentarer til henne er jo uansett synd da, veldig unødvendig. Vær nå heller glad for hennes "talent" som har gjort henne til popis og pengetjenende blogger. Tror mange bare er missunlige av de som kommer med stygge kommentarer. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bloggeren Voe og slemme internettetKan man tjene penger som blogger?
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#47 |
|
Bedreviter
|
Hvis man har mange lesere, ja. Man åpner siden fpr reklame, også får man betalt etter hvor mange som ser reklamen. Har man msnge lesere, kan det bli veldig bra med penger. |
|
|
|
![]() |
|
|