|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Bedbugs på hotellNei, det er ikke en filmtittel. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Bedbugs på hotellHar du noen gode tips? Jeg valgte hotellet pga beliggenhet og den lave prisen. (Hotel 31) |
|
|
|
#4 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Bedbugs på hotellDu kan jo si fra og håpe det hjelper. Sjekk i sprekker, dra bort laken og se mellom madrassen og veggen om det er ekskrementer der. Om du finner det, hadde jeg dratt et annet sted i alle fall. Du risikerer å ta dem med deg hjem og de er visstnok ikke lette å bli kvitt.
|
|
|
|
#5 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedbugs på hotellSende mail hvor du advarer de om at dersom du finner et eneste bug i senga di, så saksøker du hotellet. Er det ikke sånn det fungerer i Am'rika da?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedbugs på hotellUsj, man kan jo risikere å få dem med hjem også...
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Bedbugs på hotellDu - finn et hotell som virker. Det der ikke greia altså. |
|
|
|
#9 |
|
Weeeee
|
Sv: Bedbugs på hotellFår du de med deg hjem kan det fort bli en dyr affære.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedbugs på hotellOi! Jeg ville virkelig unngått et sånn hotell for enhver pris. Jeg kjenner noen til som plagdes veldig med å bli kvitt de i huset sitt. De hadde vært på reise flere steder da de fikk det i hus. Hvis jeg ikke husker helt feil tror jeg det var blant annet NY og Paris. De måtte ha hjelp av Rentokil til å gasse leiligheten. Men de kom faktisk tilbake. Jeg vet ikke om de ble kvitt de til slutt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Bedbugs på hotellHvor gamle er kommentarene? Det kan jo være at de har sprayet hotellet nå. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Bedbugs på hotellJeg er på tråden med hotels.com as we speak. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Bedbugs på hotellAvbokad! |
|
|
|
#16 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedbugs på hotellLurt. Jeg hadde med meg veggdyr (som vel er det samme som bedbugs) hjem fra Thailand en gang, og det var ikke moro. I tillegg så klør stikkene så infernalsk at det definitivt ødelegger nattesøvnen.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 26-01-11 kl 21:11. Årsak: Himmel - "stikkene" ble "biffene" på iPaden... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bedbugs på hotellDet er visstnok så vanlig med veggdyr i NY at det lønner seg å følge rådene uansett. og ikke pakk opp koffert innendørs hjemme.
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Bedbugs på hotellHvorfor er det så mye av dette i akkurat NY av alle steder? Og nøyaktig hva slags bugs snakker vi om? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Bedbugs på hotellhttp://www.reisemedisin.no/Sykdommer/45/Bed+bugs:
|