Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Beste deo/rollon?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-11, 10:37   #21
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Beste deo/rollon?

Det er alltid rom for en som bruker Sterilan.

Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 10:39   #22
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

aco sin fra apoteket har jeg brukt. Veldig god. Nå prøver jeg vel en fra garnier, lukter godt da.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 10:39   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sterilan oxygen fresh stick. Har prøvd mange forskjellige, men kommer alltid tilbake til denne.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:17   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte Clarins etter tråd herinne og den er nå favoritt. Ingen svettelukt overhodet !

Gammel 31-01-11, 14:36   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Sterilan oxygen fresh stick. Har prøvd mange forskjellige, men kommer alltid tilbake til denne.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:02   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Kjøpte Clarins etter tråd herinne og den er nå favoritt. Ingen svettelukt overhodet !

Er den med eller uten parabener?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:18   #27
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg kjøper Neutral. Jeg liker ikke alle disse luktene jeg, da. Noen særheter skal man ha. Og, nei, jeg er ikke gravid (skulle tro det).

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:27   #28
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og bruker sterilan, lett tilgjengelig i dagligvarebutikken og fungerer fint.

Gammel 31-01-11, 16:00   #29
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ma Dalton er litt kul
Standard

Jeg bruker Vichy sin, med grønn topp. Har gjort i flere år. (og akkurat nå 1/2 pris på apoteket..!)

Biotherm sin synes jeg lukter godt, men den funker ikke så godt på meg.. Ergo ingen god lukt etter en liten stund.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 16:05   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Me too.

Gammel 31-01-11, 16:38   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:39   #32
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er den med eller uten parabener?

Uten.

Gammel 31-01-11, 21:51   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg bruker Biotherm sin roll on, og er veldig fornøyd med den.

Har brukt den i årevis og finner ingen andre jeg liker like godt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:57   #34
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Änglamark. Den er uten parabener, men bare helt grei.

Gammel 01-02-11, 04:12   #35
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt mange forskjellige og gjerne dyrere, men kommer alltid tilbake til Niveas Dry, som alltid fungerer bra på meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 09:58   #36
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Biotherm sin.
Alt annent lukter pøkk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:46   #37
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvilken deo/rollon bruker du som funker?
- og som lukter godt event!

Jeg kjøpte denne før i uken, virker bra, og lukter godt synes jeg ( den jeg kjøpte har lyser og mattere topp, men tror det er samme, heter happyful). Tom mannen bemerket at den luktet godt...

Happyful er en annen type. Jeg har den du viser, og den lukter veldig godt. Første deoen jeg har kjøpt på mange år.
Jeg pleide bare stjele litt av mannen sin ganske nøytrale.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 12:08   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Beste deo/rollon?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Har liten babyfin som ikke skal forvirres av parfymelukt så neutral for tia, ellers liker jeg biotherm sin og ellers de som lukter agurk-savner bodyshop sin fra 80 tallet.

Å, de hadde en kjempegod agurk/aloe vera-deo i hine hårde dager. ikke på Bodyshop, men uansett likte jeg den kjempegodt.

Jeg bruker egentlig clarins sin, men nå har jeg en med grønnt opp kjøpt på butikken. Husker ikke merke, men den lukter godt og funker faktisk fint.

Jeg synes det virker som om jeg må skifte merker i blant jeg - ellers lukter jeg svette.

Gammel 04-02-11, 12:28   #39
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Light Blue by Dolce Gabbana. Deostift. Den lukter utrolig godt og er en av særs få deodoranter jeg ikke blir sår av eller får kløe av. Høres kanskje merkelig ut, men det er fakta. Så for sensitiv hud er den en vinner, trass i at den altså er noe parfymert - i tillegg til å være veldig god!

Gammel 04-02-11, 12:57   #40
Mumfins
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den ENESTE som garanterer at jeg IKKE under noen omstendigheter lukter UÆK...Nudit fra Helena Rubinstein.... Heldigvis er jeg så ofte på tax freen på Gardermoen at jeg klarer å holde lageret vedlike.... :-)

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.